هراز نیوز :صبح امروز چهار شنبه وقتی خوانندگان آتی نیوز آدرس سایت را وارد می کردند  با این جمله مواجه می شدند :این سایت بنا به ایمیل ارسال شده از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مسدود می باشد.

 

عصر امروز یکی از مسئولان  اتی نیوز با ارسال ایمیلی بروز مشکلات فنی را دلیل عدم دسترسی به این سایت بر شمرد و مساله فیلترینگ آتی نیوز  را رد کرد .

اگر چه در حال حاضر براساس شواهد عدم دسترسی به این سایت بخاطر مشکلات فنی است اما صبح امروز مخاطبان آتی نیوز با این جمله مواجه شدند :

این سایت بنا به ایمیل ارسال شده از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مسدود می باشد.

برخی از گمانه زنی ها مسدود شدن این سایت را به نزدیکان رییس جمهور نسبت می دهند ولی دلیل اصلی مسدود شدن این سایت همچنان مشخص نیست .

8 thoughts on “فوری /آتی نیوز فیلتر شد + جوابیه”
  1. شما هم بلندگوی همونهایی هستید که آتی رو فیلتر کردند
    گردن رئیس جادوگرتان را خورد می کنیم

  2. خوب شد آتی فیلتر شد تا شما یه چیزی برا زدن داشته باشید.

  3. هراز نیوز خیلی شجاعت داری به خدا
    هیچ سایت دیگه ای جرات نکرد خبر فیلتر شدن آتی رو کارکنه
    شاید هم نمی دونه آقای … چقدر ترسناکه

  4. سلام پس چرا سایتای دیگه این خبر رو نزدن

  5. نزدن چون جیگر هراز نیوز رو نداشتند
    نزدن چون هیچ وقت نمی زدن
    نزدن چون همشون با همن

  6. دوستان سلام. به عنوان یه برادر کوچکتر به پیشنهاد من فکر کنید. *کاندیداها تفاوت چندانی با هم ندارند از طرفی بدون اشکال هم نیستند. از نظر مفاهیم مدیریتی و سوابق نمایندگان پیشین و شرایط اجتماعی و … آمل ، چون این افراد هم انسان هستند و کم و بیش دچار خطا می شوند، اگر چندین بار در یک شهر انتخاب شوند ،به دلیل لابی و روابطی که خودبه خود ایجاد می کنند میزان خطای آنها بالا می رود و هر فرد هم آستانه تاثیر گذاری محدود دارد به هر حال هر چه توان داشته طی دوره انجام داده و به دلایل مختلف که در اینجا فرصت بحث نیست بهتر است فرد جدید انتخاب شود و از بین افراد جدید آقای حاجی پور که پشتکار ایشان تحسین برانگیز است و محبوبیت ایشان هم در این دوره بیشتر شده و نیروی جوانی ،مردمی بودن و دیگر خصوصیات ایشان گزینه اول من برای انتخاب است، بیایید با رای قاطع ایشان را روانه بهارستان کنیم.

  7. روانه بیمارستانش کنید چون فقط انسان های بیمار تبلیغ می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *