مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اجساد حادثه غرق شدن شناور در بندرعباس فردا دوشنبه به خانواده هایشان تحویل داده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر صفایی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه داشتن عملیات امداد و نجات دریایی برای یافتن آخرین سرنشین شناور غرق شده در آبهای ساحلی بندرعباس، عنوان کرد: هنوز از سرنوشت یکی از سرنشینان شناور مسافری غرق شده خبری نیست و این فرد در شرایط مبهمی به سر می برد.

وی ادامه داد: عملیات امداد و نجات دریایی برای یافتن این فرد همچنان ادامه دارد تا تنها سرنشین باقی مانده شناور غرق شده پیدا شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در خصوص زمان تحویل اجساد افراد کشته شده در حادثه شناور مسافری مسیر هرمز بندرعباس به خانواده هایشان، بیان داشت: تمامی اقدامات لازم از جمله مراحل کار پزشکی قانونی در اسرع وقت انجام شده و اجساد 16 نفر کشته شده در حادثه فردا به خانواده هایشان تحویل داده می شود.

صفایی افزود: طبق تدابیر صورت گرفته اجساد افراد کشته شده به هرشهری که خانواده های آنان تقاضا کنند با هواپیما به آن شهر منتقل خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کارشناسی برای بررسی علل وقوع حادثه، اظهار داشت: طبق دستور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و استاندار هرمزگان جلسات کارشناسی برای بررسی دلایل وقوع حادثه از بعد از ظهر امروز آغاز شد و پس از بررسی نهایی نتایج کامل آن اعلام می شود.

یک شناور مسافری روز گذشته در مسیر دریایی جزیره هرمز بندرعباس غرق شد.

16 نفر از 22 سرنشین این شناور جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر نیز نجات یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *