هراز نیوز :سفير آمريكا در رژیم صهیونیستی با اعتراف به اینکه ” مقامات آمریکایی با عینک اسراییلی به ایران می نگرند”، گفت که به همین دلیل است که ” ما موضوع هسته ای ایران را خطری برای موجودیت اسراییل می دانیم”.

 

به گزارش روزجمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، ” دن شابیرو” در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی ” معاریو” افزود: ما موضوع هسته ای ایران را به اندازه ای خطرناک می دانیم که اسراییل آن را خطرناک می داند و براین اساس واشنگتن تلاش می کند با استفاده از همه ابزارها برنامه هسته ای ایران را متوقف کند.

 

وی با اعتراف به اینکه گزینه تحریم تاکنون شکست خورده است، گفت: توافق و همکاری آمریکا و اروپا و اسراییل برای اینکه ایران را در سر دو راهی انتخاب ادامه برنامه هسته ای و حفظ اقتصاد خود قرار دهیم، مهم است.

 

سفير آمريكا در رژیم صهیونیستی اضافه کرد: ما تحریم ها را تا بالاترین حد افزایش داده ایم اما تاکنون اهداف این سناریو محقق نشده و خللی در برنامه های ایران ایجاد نشده است.

 

شابیرو در پاسخ به این پرسش که اگر سیاست تحریم شکست بخورد، چه باید کرد؟، گفت: من هیچ گزینه ای را استثنا نمی کنم.

 

آمریکا و رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن برنامه صلح آمیز هسته ای ایران تاکنون 5 دانشمند و نخبه ایرانی را ترور کرده و به شهادت رسانده اند.

 

مزدوران سازمان های تروریستی سیا و موساد روز چهارشنبه گذشته دانشمند جوان و نخبه ” مصطفی احمدی روشن” را در تهران به شهادت رساندند و روزنامه صهیونیستی ” معاریو” بر دست داشتن دستگاه های امنیتی این رژیم در این ترور تاکید کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *