هراز نیوز : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از راه‌اندازی نمایندگی خانه مطبوعات استان مازندران در این شهرستان خبر داد.

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: پس از پیگیری‌های فراوان و مداوم درباره ساماندهی وضعیت انجمن خبرنگاران سابق این شهرستان، با درخواست این اداره و خبرنگاران فعال شهرستان تلاش‌ها برای دایر کردن نمایندگی خانه مطبوعات در آمل صورت گرفت.
وی با بیان اینکه تلاش‌های خبرنگاران در عرصه خبر نیازمند تقدیر است، تصریح کرد: انسجام بخشی به فعالیت‌های خبرنگاران در زمینه‌های مختلف کاری رسانه‌ها از جمله اهداف راه‌اندازی این نمایندگی است.
محمدی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی خانه مطبوعات در شهرستان رایزنی‌های استانی و شهرستانی صورت گرفته، تصریح کرد: پیش از این خبرنگاران آمل در قالب انجمن صنفی کارگری خبرنگاران سازماندهی شده بودند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: زمان راه‌اندازی و فعالیت این نمایندگی در هفته گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال‌ جاری در مجتمع فرهنگی و هنری ولیعصر (عج) این اداره خواهد بود.
حدود 20 خبرنگار فعال در عرصه مطبوعات و خبرگزاری‌های این شهرستان فعالیت می‌کنند. همچنین پیش از این نمایندگی خانه مطبوعات مازندران در شرق و غرب استان نیز راه‌اندازی شده بود.
با راه‌اندازی نمایندگی خانه مطبوعات آمل، سومین شعبه خانه مطبوعات در مازندران دایر می‌شود.
خانه مطبوعات مازندران 500 عضو فعال دارد.

One thought on “راه‌اندازی نمایندگی خانه مطبوعات مازندران در آمل”
  1. هر که از مردم خود رای گرفت ، رفت نشست!…
    عهد و پیمان خودش را ، همه یکباره شکست!…
    نه غـم مـردم خود ، بلکه غـم خود را خورد!…
    بی خیــال ، از همه پیمــانی که با مـردم بست!…
    جالبه!
    تا دیروز که خبرنگاران شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آباد خواهان راه اندازی نمایندگی خانه مطبوعات در تنکابن بودند، آقای رستم دهقان به عالم و آدم می گفت: این کار غیرقانونیه و اصلاً و ابداً امکان پذیر نیست و کسانی که این خواسته را مطرح می کنند، به دنبال ایجاد اختلاف بین خبرنگاران بوده و اصلاً خبرنگار نیستند، حالا چطور برای شهرستان آمل قانونی شده؟
    ظاهراً با وجود خانه مطبوعات مازندران، عرصه خبر و خبرنگاری هم وسیله ای برای رسیدن برخی افراد به منافع و مقاصدشان شده و خبرنگاران که باید با باندبازی و رانت خواری و تخلفات مدیران مقابله کنند، خودشان اسیر ناجورترین نوع مدیریت که پایه و اساس آن فقط دروغ و تزویر و ریا است، شده اند و بدتر از همه این که اداره محترم فرهنگ و ارشا اسلامی نیز با این امور موافق است.
    اما بدانید و آگاه باشید که دروغ از گناهان کبیره و دروغگو دشمن خداست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *