جشنواره بادبادکها در بابل برگزار شد

ساری – ایرنا – جشنواره بادبادکها روز جمعه در حاشیه پنجمین جشنواره بهارنارنج در پارک نوشیروانی بابل با حضور کودکان و نوجوانان به همراه خانواده ها برگزار شد.

مدیرعامل هلال احمر مازندران : خیران هلال احمر را بیشتر یاری کنند

ساری – ایرنا – مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از خیران مازندرانی خواست تا با ساخت پایگاه های نجات، بیش از پیش به یاری این نهاد بپردازند.

خطیب جمعه نوشهر: آل سعود، خباثت درونی خود را آشکار کرده است

نوشهر ـ ایرنا ـ امام جمعه موقت نوشهر با محکوم کردن حملات نظامیان عربستانی به یمن گفت: آل سعود با قتل عام مردم مظلوم یمن، خباثت درونی خود را آشکار کرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی

مجوز ترانزیت غلات از بندر امیرآباد را صادر می کنیم

ساری – ایرنا – معاون وزیر جهادکشاورزی با اشاره به ظرفیت های منحصر به فرد بندرامیرآباد در حوزه ترانزیت کالا، گفت: مجوز ترانزیت غلات از بندر امیرآباد و صادرات را صادر می کنیم.

معاون وزیر جهادکشاورزی

گندم با قیمت تضمینی خریداری و پول کشاورزان به روز پرداخت می شود

ساری – ایرنا – معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه برای نخستین بار خرید تضمینی گندم با عاملیت بانک کشاورزی انجام می شود گفت: به کمک این بانک بهای خرید گندم به روز پرداخت می شود.

امام جمعه تنکابن: آل سعود با جنایت در یمن منافع آمریکا را تامین می کنند

نوشهر- ایرنا – امام جمعه تنکابن با محکوم کردن جنایت عربستان در کشتار مردم بی دفاع یمن گفت:آل سعود برای تامین منافع آمریکا و اسراییل با حمله به یمن ماهیت حقیقی خود را به جهانیان نشان داد و موجب رسوایی سیاسی و ذلت جهانی حاکمان عربستان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *