اختصاصی هراز نیوز :چند روزی است که  پیامکی هایی  بین مردم رد و بدل می‌شد که خبر از هلاکت سلمان رشدی در یک انفجار می‌دهد که هنوز هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است

چند روز ی است این پیامهاکه خبر از   به هلاکت رسیدن سلمان رشدی می دهند با متن های گوناگون ارسال می شود ولی تاکنون هیچ منبع موثقی آنرا تایید نکرده است .

یادآور می شود :در 25 بهمن ماه سال 1367 انتشار فتوايي از سوي حضرت امام خميني(ره)، خطاب به مسلمانان، دنيا را تكان داد.
در اين فتوا كه حضرت روح الله آن را از جماران صادر فرموده بودند، آمده بود:
« انا للّه و انا اليه راجعون
به اطلاع مسلمانان غيور سراسر جهان مى‌رسانم مؤلف كتاب آيات شيطانى كه عليه اسلام و پيامبر و قرآن، تنظيم و چاپ و منتشر شده است، همچنين ناشرين مطلع از محتواى آن، محكوم به اعدام مى‌باشند.
از مسلمانان غيور مى‌خواهم تا در هر نقطه كه آنان را يافتند، سريعاً آنها را اعدام نمايند تا ديگر كسى جرأت نكند به مقدسات مسلمين توهين نمايد و هر كس در اين راه كشته شود، شهيد است. انشاءاللّه.
ضمناً اگر كسى دسترسى به مؤلف كتاب دارد ولى خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفى نمايد تا به جزاى اعمالش برسد.
والسلام عليكم و رحمة اللّه و بركاته »

7 thoughts on “آیا سلمان رشدی کشته شد ؟”
  1. اگر مرده كه خداروشكر ولي اگر نمرده انشالاه ميكوشيمش من اماده ي جنگم

  2. اگه سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رساندن سلمان رشدی و عناصر دیگر را در صدر برنامه هایشان قرار دهند،ظرف چند ساعت اورا دستگیر و اعدام میکنند،که این کار باعث خوشحالی مسلمانان جهان وامام زمان(عج)خواهد شد.
    انشاا…

  3. پشه در قیاس با این جانور احساس بزرگی میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *