تیمهای کاله مازندران و گیتی پسند اصفهان در حساس ترین دیدار هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور در آمل به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم کاله مازندران و گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور از ساعت 17عصر یکشنبه (فردا) در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل برگزارمی شود.

تیم پرمهره کاله مازندران که تا پیش از هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور شانه به شانه تیم سایپا البرز در لیگ پیش می رفت و در مکان دوم جدول قرار داشت در هفته دهم این مسابقات با شکست دور از انتظار و تحقیرآمیز سه بر دو در خانه تیم با انگیزه باریچ اسانس اصفهان تن به شکست داد تا خط تیره تیم بدون شکست لیگ از مقابل کاله برداشته شود.

شکست خارج از خانه تیم کاله برابر باریچ اسناس موقعیت این تیم را در جدول به خطر انداخته و تیم شهرداری تبریز با پیروزی هفته گذشته خود جای تنها نماینده مازندران را در مکان دوم گرفت و تیم کاله به رده سوم جدول سقوط کرد.

تیم کاله مازندران با ستاره های نامدار خود در حالی که به گفته مسئولان این تیم امسال برای قهرمانی در لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور باید نمایش خیره کننده ای داشته باشد تا همگان شکست هفته گذشته این تیم را صرفا یک اتفاق تلقی کنند و با پیروزی برابر تیم مدعی گیتی پسند به فراموشی بسپارند.

در آن سوی میدان تیم متمول گیتی پسند اصفهان با مصطفی کارخانه سرمربی پر تجربه خود و با جذب چند ملی پوش والیبال کشور، در هفته های اولیه لیگ توجه همگان را به خود جلب کرده بود، در ادامه با شکستهای پی در پی در هفته های گذشته به بن بست خورد و تا جایی پیش رفت که مسئولان این تیم تصمیم به کنار گذاشتن سرمربی سابق تیم ملی گرفتند.

گیتی پسند در هفته دهم با غلامرصا مومنی سرمربی جدید خود در گنبد با نتیجه سه بر دو میزبان خود هاوش را در مقابل پنج هزار هوادار خود شکست داد.

دو تیم در شرایطی در هفته یازدهم به مصاف هم خواهند رفت که پیروزی هر یک از دو تیم موقعیت آنان را در بالای جدول تضمین خواهد کرد.

به هرحال باید دید تفکرات بهروز عطایی در تیم کاله مازندران عیار ستاره های نامدار والیبال ایران همچون علی رضا نادی ،  حمزه زرینی، فرهاد نظری افشار، میر سعید معروف وعادل غلامی چقدر می ارزد و می توانند در بازی حساس فردا برای این تیم کارساز شوند، یا ستاره های ملی پوش روبه کم سویی پیش می روند.

البته اصفهانی ها در آمل کار دشواری را علاوه بر ستاره های نامدار تیم کاله دارند، تماشاچیان پرشور وبا تعصب آملی است که سهم بسزایی در پیروزی های خانگی تیم کاله دارند.

همه تیم های لیگ برتری به نوعی در آمل با هواداران پرشور و والیبال دوست این شهر، دچار استرس و دست به عصا کار می کنند که این وضعیت به طور حتم برای گیتی پسند صدق خواهد کرد.

تیم کاله مازندران، در پایان هفته دهم با انجام 9 مسابقه هشت پیروزی و یک شکست و یک بازی عقب افتاده با 22 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

در بازی فردای دو تیم کاله مازندران و گیتی پسند اصفهان، محمد حسن شفقی داور اول و مسعود ذوقی داور دوم مسابقه است و غفار درخشنده به عنوان ناظر فدراسیون والیبال در آمل حضور خواهند داشت.

One thought on “ستاره های والیبال کشور در آمل به مصاف هم می روند”
  1. آقا آبروی آمل رفت با این تماشاگرا! آخه چقدر فقر فرهنگ! چقدر عقب موندگی؟ چرا باید آمل از نظر فرهنگی اینقدر مثل یه جزیره از همه جا جدا و عقب مونده باشه!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *