اولين جلسه شوراي فرهنگي استانداري مازندران همزمان با 12 بهمن اولين روز دهه فجر انقلاب اسلامي تشكيل شد
 

حسن خيريانپور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري مازندران در اين جلسه ضمن گراميداشت سي و ششمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و ايّام ا.. دهه مباركه فجر ، ايدئولوژي ، مردم و رهبري را سه ركن پيروزي انقلاب اسلامي برشمرد و گفت : امروز در روزشمار دهه فجر بنام روز انقلاب اسلامي و ولايت فقيه و رهبري نامگذاري شده كه بايد گفت در انقلاب اسلامي ايران برخلاف ديگر انقلاب هاي بزرگ جهان رهبري انقلاب هم نقش ايدئولوگ انقلاب و هم نقش فرماندهي انقلاب و هم نقش معمار انقلاب را ايفا نمود در حاليكه در انقلاب هاي ديگر رهبر انقلاب فقط نقش فرماندهي انقلاب را داشته اند . لذا مي طلبد در تداوم انقلاب اسلامي نيز در جهت تقويت سه ركن مزبور بويژه نقش رهبري توجّه ويژه اي صورت بپذيرد و    انشاء ا… در راهپيمايي 22 بهمن امسال يكبار ديگر تجلّي حضور باشكوه مردم را شاهد خواهيم بود.
حسن خيريانپور با اشاره به قياس انقلاب هاي بزرگ دنيا با انقلاب جمهوري اسلامي ايران افزود:نقش رهبري در انقلاب هاي جريان ساز تاريخ صرفاً نقش فرماندهي انقلاب بود در حالي كه بايد به سه نقش حسّاس امام خميني (ره) اعم از ايدئولوژي و تئوري انقلاب و عامل ظهور انديشه ولايت فقيه ، فرماندهي آحاد مختلف مردم و معماري انقلاب و استقرار نظام بر دو پايه مشروعيت و مقبوليت عمومي اشاره كرد.
ايشان تشكيل ستاد گراميداشت دهه مبارك فجر در استان را فرصت مغتنمي براي بيان دستاوردهاي دولت در استان دانست و تصريح كرد: با تأكيد استاندار محترم سه رويكر فضاسازي تبليغاتي مناسب در سطح روستاها و شهرهاي استان توسّط كليه نهادها وارگان هاي دولتي و تبليغي و با استفاده از تمامي ظرفيت هاي بخش خصوصي ، برگزاري جشن هاي انقلاب در مساجد ، ادارات و پايگاه هاي مقاومت بسيج و افتتاح پروژه هاي توليدي و اقتصادي براي بيان مجموعه عملكرد دولت در استان ، سرلوحه كار ستاد بزرگداشت دهه مبارك فجر قرار گرفت.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار ازافتتاح  1385 طرح عمراني و اقتصادي با اعتباري بالغ بر 645 ميليارد تومان در سطح استان خبر داد و گفت:‌لازم است با برنامه ريزي هاي يكپارچه و هماهنگ ميان واحدهاي فرهنگي استانداري ،فرمانداريها و بخشداريها  ، آذين بندي و برگزاري مراسم ويژه اين ايام در استانداري و واحدهاي تابعه به نحو مطلوب و اثر گذار عملياتي شود.
حسن خيريانپور تشكيل شوراي فرهنگي استانداري را متناظر با شوراي فرهنگي وزارت كشور ، شورايي به منظور دستيابي به اهداف تحكيم و تعالي باورهاي ديني و انقلابي كاركنان و خانواده هايشان و ترويج و تثبيت فرهنگ جمهوري اسلامي ايران برشمرد و گفت:‌ تصميم سازي متمركز ، جلوگيري از موازي كاري و هدر رفت منابع و انسجام در برنامه هاي فرهنگي دورن سازماني از اصلي ترين رويكرد اين شورا مي باشد.
رئيس شوراي فرهنگي استانداري با تاكيد بر اينكه نبايد مشكلات اعتباري دستگاه دولتي باعث عدم بهره مندي كاركنان از برنامه هاي فرهنگي گردد گفت:ضروري ست به منظور استفاده از تمامي ظرفيت هاي فرهنگي ، ترتيبي اتخاذ گردد تا  با هم افزايي ميان دستگاه هاي اجرايي استان زمينه هاي استفاده بهينه از امكانات و پتانسيل هاي استان براي كاركنان فراهم آيد.
در پايان احكام اعضاي شوراي فرهنگي استانداري با امضاي دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران به اعضاء شوراي فرهنگي استانداري مازندران اعطا شد.


با حكم استاندار مازندران شوراي فرهنگي استانداري مازندران آغاز به كار كرد
با حكم استاندار مازندران شوراي فرهنگي استانداري مازندران آغاز به كار كرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *