عضو کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس، گفت: انتقال پایتخت امری محال است زیرا اقدامات عمرانی در کشور روند بسیار کندی دارند و از این رو زمانی می توانیم شاهد انتقال پایتخت باشیم که تحول گسترده‌ای در عرصه عمرانی در کشور ایجاد شود.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت وگوبا خبرنگارسرویس اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد: طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌های عمرانی ازجمله چالش‌های کنونی کشوربه شمارمی آید واگرتدابیرکارآمدی دراین راستا اتخاذ نشود به هیچ وجه نمی‌توانیم به انتقال پایتخت از تهران فکر کنیم.

نماینده مردم آمل ولاریجان درمجلس شورای اسلامی، افزود: لازمه‌ انتقال پایتخت ساخت وساز گسترده است وازاین روبا این شرایطی که برخی ازپروژه‌ها بیش از15 سال طول می کشند این امرغیرممکن است.

وی‌ادامه‌ داد: برای انتقال پایتخت از تهران اقدامات عمرانی حرف اول را می‌زند زیرا هر وزارتخانه‌ای به طور حتم برای خود ساختمانی می خواهد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه ومحاسبات ، مجلس یاد آور شد: کشورمان ظرفیت‌های بسیاری درعرصه‌های مختلف عمرانی دارد ولی متاسفانه روند اجرایی آن بسیار کند است واین درحالی است که با یک برنامه ریزی کاربردی می توانیم این پروژه‌های عمرانی را سرعت بخشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *