هراز نیوز: در عكس‌های منتشر شده از ورود رییس‌جمهور به مجلس برای معرفی وزیر علوم، در حالیكه علی لاریجانی و دیگر اعضای هیات رییسه مجلس به احترام روحانی نیم‌خیز شده‌اند، مهرداد بذرپاش از حلقه اولیه یاران احمدی نژاد و عضو گروه پایداری، روی صندلی خود نشسته است. عكس‌های فارس و ایسنا را ببینید:

12 thoughts on “عكسی قابل‌‌تامل از احترام به رییس‌جمهور!”
  1. سلام،آقاي بذرپاش از مريدو مرادش(آقاي احمدي ن‍ژاد) اين روشها را آموخته و كاري نشود كرد.وقتي اين آقا با سن بيست و چندساله معاون رييس جمهور و رييس بزرگترين كارخانه(سايپا) و … مي شود. آيا انتظار بيشتر ازش داشته باشيم.

  2. سلام، از قديم گفتند ادب از كي آموختي، گفتند…

  3. این یک احترام رسمی از نوع ریاست مجلسی می باشد که حتی در کوچه و بازار هم، عرف همین است. پس مسئله مهمی نیست
    اگر به احترام آقای رئیس جمهور از جا بر نمی خواستند، حتما می نوشتید: بی احترامی رئیس مجلس به رئیس دولت
    باید توجه داشته باشید که رسالت رسانه، چیز دیگریست، به گمانم شما سوراخ دعا را گم کردید.
    مگر مشکلات شهر را مشاهده نمی کنید؟به جای ایجاد تنش و بزرگ نمایی یک مسئله پیش پا افتاده، بهتر است پیگیر مشکلات مردم شوید و مسئولین را در تنگنا قرار دهید تا به مشکلات رسیدگی کنند، بهتر است به اوضاع وخیم فرهنگی جامعه بپردازید، مگر ترویج بدحجابی ها را در جامعه نمی بینید؟ مگر اوضاع بدِ پوشش برخی از بانوان و حتی مردان را نمی بینید؟ برخی از مردان که با نوع پوشش بسیار زشت و زننده ای که دارند، باعث شرمساری و خجلت هستند.
    به نظر بنده رسانه باید به مسائل کلان شهر بپردازد، مشکلات عمومی شهر را بزرگ نمایی کند و مسئولین را به چالش بکشد
    مهدی@

  4. از هرکس باید به اندازه خودش انتظار داشت

  5. از احمدی نژادی ها انتظار بیش تر از این نمی رود.!

  6. متاسفانه و البته براي بعضي ها مجلس شده سكوي پرتاب به پست هاي بالا و شخصي مثل ايشان كه در قد و قواره خانه ملت نيست به راحتي وارد مي شود و حتما خواب هاي رويايي مي بيند براي اينده ….
    خدا به خير بگذرونه

  7. ان میزها به کسی وفا نکرده تا برسد به لاریجانی ها؟

  8. دوست عزیزی که گفتید بهتره به جای این بحث ها به مشکلات مردم پرداخته بشود:
    من احساسم این است که این همه مشکلات در سطوح پایین جامعه ناشی از بد اخلاقی در بالای جامعه است. مطمئنا اگر با بد اخلاقی در سطوح بالا به صورت جدی برخورد شود می توان بد اخلاقی و انحراف را در پایین جمع کرد. ولی اگر در سطح سیاست مداران کسی کار به کار آنها نداشته باشد و هر کاری دلشان می خواهد بکنند مطمئن باش با مردم عادی نمی توان کاری داشت. حتی اگر بدترین برخورد را هم بکنید جواب نمی دهد. و پیش خودشان می گویند: “بالایی ها که هیچ چیزی را رعایت نمی کنند، حالا ما شدیم خار تو چشم شما”

  9. کسی که به رئیس جمهور برگزیده کشورش احترام نمیگذارد چرا باید جایش آن بالا و کنار رئیس مجلس باشد ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *