فرماندار شهرستان جویبار با اشاره به میزبانی این شهرستان برای رقابت های کشتی باشگاههای جهان گفت : این شهر برای این رویداد مهم ورزشی آماده می شود.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری جویبار ‘ رضا گنجی جویباری ‘ با اشاره به اینکه با قطعیت یافتن جویبار بعنوان میزبان مسابقات لیگ جهانی کشتی افزود: برای اجرای هر چه بهتر مسابقات شروع به تکمیل و تجهیز سالن حاجی زاده و خانه کشتی در این شهرستان شدیم و کارهای زیباسازی و عمرانی دیگری نیز در سطح شهرستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کار تعریض و روکش آسفالت محور جویبار به قائم شهر که سالهاست هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته بود، گفت: خوشبختانه برگزاری این مسابقات موجب شد این پروژه در دستورکار اداره کل راه و شهرسازی قرار گیرد.

فرماندار جویبار از نصب علائم راهنمایی و رانندگی، پاکسازی ورودی و خروجی شهر و رنگ آمیزی و خط کشی کلیه راههای مواصلاتی به شهرستان جویبار خبر داد.

گنجی جویباری یکی از دستاوردهای برگزاری مسابقات لیگ کشتی جهان را در این شهرستان را فعالیت های صورت گرفته در حوزه خدمات عنوان و اظهارداشت: از تمامی دستگاههای اجرایی که در این مدت کوتاه تا شروع مسابقات بصورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه شهرهای ساری، قائم شهر، بابل و بابلسر نیز بعنوان شهرهای معین با این شهرستان همکاری می کنند، اذعان داشت: این شهرها همه امکانات و تجهیزات خود را برای برگزاری باشکوهتر این مسابقات بسیج کردند تا شهرستان جویبار میزبان شایسته ای باشد.

گنجی جویباری بیان کرد: در حوزه زیرساخت های ورزشی پیشرفتی در این شهرستان صورت نگرفت ولی امیدواریم دستاورد این مسابقات ساخت سالن با گنجایش بالا در این شهرستان باشد.

وی از همه شهروندان جویباری خواست در برگزاری این مسابقات همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس ستاد شهرستان در خصوص بازدید رئیس فدراسیون کشتی کشور از روند اجرایی مسابقات در شهرستان گفت: خوشبختانه وی در بازدیدی که از سالن های ورزشی داشتند رضایتمندی خود را اعلام کردند و طبق زمانبندی اعلام شده تا پایان آبان ماه سال جاری اقدامات اجرایی به پایان می رسد.

گنجی محل اسکان کشتی گیران را مرکز تفریحی مرضیه کرفون اعلام کرد و افزود: تابحال 12 تیم خارجی آمریکا، کوبا، داغستان روسیه، چین، کره جنوبی، قرقیزستان، قزاقستان، ارمنستان، ترکیه و….. ، سه تیم نخست لیگ برتر و یک تیم شهدای جویبار برای این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان جویبار شاهد چهره های موفق ورزشی در عرصه های ملی و جهانی بوده ایم، اظهارداشت: متاسفانه این شهرستان در حوزه زیرساخت ها مظلوم واقع شده و سعی کردیم این مشکلات را به گوش مسئولین عالی رتبه استانی و کشوری برسانیم.

وی با اعلام اینکه کشتی گیران جویباری در سالهای اخیر همیشه برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کرده اند، افزود: متاسفانه یک سالن ورزشی مناسب در این شهرستان وجود ندارد و با وجود اینکه چند تیم فوتبال در لیگ های کشور از این شهرستان داریم یک زمین فوتبال مناسب برای ورزشکاران این خطه وجود ندارد.

رضا گنجی جویباری نماینده عالی دولت در جویبار با بیان اینکه فیلا به این جمع بندی رسیده جویبار پایتخت کشتی جهان است، اذعان داشت: همواره مردم این شهرستان از کمبود زیرساخت ها رنج می بردند و در حوزه های مختلف شاهد کمبود و کاستی های فراوانی هستیم.

نخستین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان در رشته آزاد قرار است پنجم تا هفتم آذر به میزبانی جویبار برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *