معاون پشتیبانی و امور مالی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که وزیر ورزش و جوانان هیچ هزینه‌ای ندارد.

 سیدمناف هاشمی گفت: مراسم تقدیر از ورزشکاران پیش از بازی‌های اینچئون بسیار خوب بود و انشاءالله با توجه به قول‌هایی که دادیم مراسم تقدیر از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اینچئون بعد از ایام محرم و صفر برگزار می‌شود. وزارت ورزش آمادگی کامل دارد تا این مراسم را برگزار کند.

معاون پشتیبانی و امور مالی وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا جوایز مدال‌آوران آسیایی و پاراآسیایی به یک اندازه خواهد بود اظهار داشت: با دستور وزیر ورزش و جوانان هیچ فرقی بین ورزشکاران معلول و جانباز با ورزشکارانی که از لحاظ جسمانی سالم هستند وجود ندارد. طبق وعده داده شده به ورزشکارانی که مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند به ترتیب 150، 70 و 40 سکه طلای بهار آزادی اهدا خواهد شد.

هاشمی در واکنش به اظهار نظر محمود گودرزی مبنی بر اینکه هزینه سفرش به اینچئون 61 دلار بوده و هاشمی باید این مبلغ را از حقوقش کم کند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این صحبت کجا مطرح شده اما باید بگویم که آقای گودرزی به هیچ عنوان هزینه ندارد و در بحث سفر و هزینه بسیار کم هزینه هستند امیدوارم بقیه همکاران و دوستان هم روش ایشان را در این مورد دنبال کنند.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *