هراز نیوز: روحانی فدارکار آملی حجت‌الاسلام کمیل نظافتی که کلیه خود را به پسر بچه ۸ ساله ای بنام سجاد اهداء کرد، به منظور تجلیل از این اقدام ارزشمند ، مهمان ویژه اعضای شورای اسلامی شهر آمل شد.

 نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل ضمن تقدیر از کار ارزشمند و انسان دوستانه این روحانی آملی گفت: امروزه آنچه آدمی را به قهقرا برده است اطاعت از نفس خویش است اما داشتن انسانهای بزرگی همانند شما موجب می شود جامعه گامی بلندی بسوی پیشرفت بردارد.

مسعود تسلیمی خاطرنشان کرد: این کار شما یک ایثارگری بزرگ بوده و جای تقدیروتشکر دارد، اما ما مسئولین آنقدر در پروژه های عمرانی و کارهای خدماتی غرق می شویم و متاسفانه فراموش می کنیم از انسانهایی که به این نوع ایثارگری می کنند تقدیر و تشکر کنیم.این سهل انگاری از طرف ما بوده واز شما بعنوان یک روحانی ایثارگر آملی عذرخواهی می کنیم.

به گفته حجت السلام کمیل نظافتی ، این روحانی جوان وقتی به دیدار بیماران دیالیزی می رود با سجاد یکی از این بیماران آشنا می شود و نیت می کند کلیه اش را به وی اهداء کند ، روحانی فداکار علی رغم سختیهای زیاد و با انجام آزمایشات مختلف بالاخره در تاریخ ۲۵ بهمن ماه سال ۹۲ موفق می شود به هدفش برسد و کلیه اش را برای پیوند اهداء کند.

نظافتی در این مراسم تجلیل با بیان اینکه، خوشحالم از این که توانستم لبخند را بر لبان رهبر عزیزم بنشانم تصریح کرد : وقتی این خبر برای اولین بار از طریق حوزه علمیه رسانه ای شد رسانه های بیگانه از جمله رادیو فردا قصد تهیه گزارش بامن را داشتند که با مخالفت شدید من روبرو شدند ولی از آنجایی که دست بردار نبودند پیشنهاد مالی به مبلغ ۲۱۰ هزار دلار به من را داده اند، اما من هرگز به فکر پاداش مادی و خودنمایی نبودم در شبکه ملی (یک سیما) برنامه ای بابت میلاد امام زمان(عج) از من دعوت شده بود صراحتا اعلام کردم که اگر همه ی دنیا را به من بدهند هرگز با لبخند رهبرم عزیزم عوض نمی کنم.

نظافتی افزود: بنده از شما مسئولین توقع مالی ندارم اما از آنجایی زادگاه من آمل بوده و یک طلبه آملی هستم از شما توقع دارم که از من حمایت کنید و من را بعنوان یک طلبه آملی معرفی نمائید. در پایان ازشما مسئولین زحمتکش تشکر می کنم.

علی قاسمی رئیس کمیسیون اجتماعی شورا در ان نشست ،گفت:آقای نظافتی در خانواده ای رشد یافته اند که چنین فداکاریهایی در آن دور از انتظار نیست .

وی خاطرنشان کرد: شما یک روحانی آملی هستید و ما قطعا از شما حمایت می کنیم.

9 thoughts on “کمیل نظافتی :رادیو فردا به من ۲۱۰ هزار دلار پیشنهاد داد”
  1. اگر همه ی دنیا را به من بدهند هرگز با لبخند رهبرم عزیزم عوض نمی کنم.
    قابل توجه اونایی که خون به دل قافله سالار ما میکنند !!!!!!!!!!!!!

  2. انسانیت یعنی خوشی را به برادر خود تقسیم کردنند

  3. دیشب مستندی زیبا از این اقدام را از شبکه افق دیدم . اقدامی بسیار تحسین برانگیز بود. چقدر فرشته های بی بال و پر روی زمین گمنامند و زیبائی در بی نشانی است.

  4. چجوری باهاشون ارتباط برقرار کنم من میخوام موضوعی بگم بهشون درمورد حیوان ازاری

  5. سلام چه طوری می تونم این بزرگوارروزیارت کنم ودستان مبارک زبارت کنم خیلی دلم براش تنگ شده تورپخداکمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *