استاندار مازندران با بیان این نکته که هر مقامی در هر جایگاهی حق تخطی از قانون را ندارد، گفت: اجازه ادامه تغییر کاربری اراضی غیر قانونی کشاورزی را نخواهیم داد.
هراز نیوز ، ربیع فلاح در همایش متناظرین و مرتبطین که با حضور مدیران اداره کل بازرسی، فرمانداران، شهرداران و روسای شورای اسلامی استان مازندران در استانداری برگزار شد، افزود: کم کاری در حفظ زمین های کشاورزی و انجام تغییر کاربری غیر قانونی به بهانه های مختلف ایجاد واحد های تولیدی و گردشگری ضربه سنگینی به کشاورزی مازندران زده است.

وی با بیان اینکه هر گونه تعلل در برخورد با متخلفان تغییر کاربری جایز نیست ، اظهار داشت: به صراحت اعلام می کنم ،تغییر کابری اراضی زراعی و باغی در مازندران ممنوع است و مقوله استثنا بودن نیز در تغییر کاربری اراضی نباید به یک اصل تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در مازندران به مشکلات ساخت و سازهای غیر قانونی اشاره کرد و بیان داشت: ارایه هر گونه خدمات عمومی آب ، برق ، گاز و تلفن به این سازه ها باید قطع شود.

فلاح مدیریت پسماند را از دغدغه های جدی استان مازندران عنوان کرد و گفت: شهرداران در این مقوله همکاری کنند تا راهکار اساسی برای حل این مشکل پیدا کنیم.

استاندار مازندران به اهمیت اجرای قانون در شهرداری ها تاکید کرد و ادامه داد: هر مقام دولتی در هر جایگاهی حق سفارش و توصیه به شهرداران را که خلاف قانون باشد، ندارد و شهرداران به هیچ عنوان زیر بار خلاف قانون نروند ،حتی اگر تقاضاهای مسوولان ارشد باشد.

One thought on “ربیع فلاح : هر مقامی در هر جایگاهی حق تخطی از قانون را ندارد”
  1. چی بگیم ! اگه با حرف زدن درست می شد الان مملکت بهشت بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *