هرا زنیوز :نماینده مردم ساری در مجلس گفت: وقتی 25 سال عدم فرزندآوری را با شعار “فرزند کمتر، زندگی بهتر” تبلیغ می کنیم نمی توانیم یک شبه با یک بند قانونی موازنه ها را بر هم بزنیم.

محمد دامادی ، با اشاره به مصادیق مجرمانه مطرح شده در طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت، اظهار کرد: از آنجایی که با قانون محکومیت در این طرح موافق نیستم پیشنهاد حذف ماده یک که درباره مصادیق مجرمانه بود را در صحن مطرح کردم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: وقتی 25 سال عدم فرزندآوری را با شعار “فرزند کمتر، زندگی بهتر” تبلیغ می کنیم نمی توانیم یک شبه با یک بند قانونی موازنه ها را بر هم بزنیم.

وی افزود: ترغیب مردم به امر فرزندآوری نیاز به تحقیق و بررسی و در وهله اول تسهیل ازدواج و برداشتن موانع اشتغال جوانان دارد.

دامادی در ادامه با بیان اینکه صرفا نمی توان با منع قانونی مانع انجام کاری شد، گفت: از طرفی کسی که بخواهد می تواند این کار را انجام دهد فقط ممکن است هزینه بالاتری بپردازد، از طرف دیگر کانون های زیرزمینی که به صورت قاچاقی فعالیت می کنند سلامت افراد را به خطر می اندازند لذا جامعه باید خودش به این نقطه برسد که این عمل را انجام ندهد.خانه ملت

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره راهکارهای موجود جهت ترغیب مردم به فرزندآوری، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمار بالایی از جمعیت کشور را قشر مجرد جامعه تشکیل می دهند بنابراین اگر امروز باعث ازدواج این افراد شویم می توانیم تا حدود زیادی این مسئله را حل کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر استفاده همه دستگاه ها از سیاست های تشویقی جهت فرزندآوری، تصریح کرد: اشتغال جوانان و رسیدگی به معیشت خانواده ها که نه تنها مانع ازدواج بلکه باعث طلاق نیز شده است، می تواند جامعه را از فساد اخلاقی و بزه های اجتماعی نجات داده و خانواده ها را به سمت داشتن فرزندان بیشتر سوق دهد.

One thought on “دامادی :خنثی شدن شعار “فرزند کمتر، زندگی بهتر” با تصویب یک بند قانون میسر نمی شود”
  1. با سلام . قربون دهنت آقای دامادی ولی کسی گوش نمیده !!!

    تازه خیلی چیزها رو نگفتن ! وقتی مسوولین میگن بچه بیارین و ……..

    باید زمینه رو فراهم کنند دیگه … یه بنده خدا میخاد بچه بیاره غلط کردن میفته ! ویزیت متخصص با دفترچه بیمه 22000 تومان ! آزمایش تست سلامت جنین روی دفترچه 165000 هزار تومن – آزمایش هورمونی مادر 156000 تومان. ازمایش قند خون 25000 تومن ! حالا سنوگرافی و ….. بماند

    اینجا ایرانه فقط مسوولین شعار میدهند !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *