پیشکسوت عرصه خبری 30 سال قبلی که بدون گرفتن حتی ریالی پول از مدیر مسئول روزنامه کیهان ، خبرهای فرهنگی اجتماعی را با کمترین امکانات اما با ذوق و شوق وصف ناشدنی به تهران پست می کرد  تا در کیهان ورزشی به چاپ برسد . دیدن مطالبی که با سختی فراوان تهیه کرده و حالا در صفحات روزنامه کیهان به چاپ رسیده ، سختی ها و دوندگی هایش را در تهیه مطالب از یاد برده بود .

عاشق نویسندگی و قلم زدن بود . ولی حوزه علاقه و فعالیتش ورزشی بود کمبود هایی که در ورزش فوتبال محمودآباد وجود داشت را به رشته تحریر در می آورد  اما با شروع جنگ تحمیلی ، خبرهایش فرهنگی شد . اما جوان پرشور شهرستان محمودآباد با جسارت خود حوزه های مختلف شهر کوچکش را پوشش می داد حتی برای مخابره خبر تلفن ثابت وجود نداشت و همیشه خبرها را با هزینه مشخصی به تهران پست می کرد و می دانست در لابه لای خبرهای داغ جنگ و اوضاع کشور در گوشه کنار روزنامه کیهان نام شهر و فعالیت مردمانش را می بیند و انگیزه ای مضاعف برای ادامه فعالیت می گیرد .

فرزانه فرماندار  شهر ساحلی محمودآباد ، جوان 30 سال قبلی که فعالیت خبری را از مدرسه آغاز کرده و در کنار آن به عنوان نماینده فرهنگی مسجد و مبصر مدرسه بیشترین رای را کسب می کرد .  در ورزش فوتبال نیز همیشه با اقتدار به عنوان کاپیتان تیم فعالیت داشت یا بیشتر نقش محوری در فعالیت مسجد برعهده او بود . با وجود سن و سال کم در مسائل محلی فعالیت چشم گیری داشت . وقتی هنوز 20 سالش نشده بود که به عنوان فرمانده پایگاه فعالیت می کرد . حوزه های کاری و خبری را تا زمان دانشگاه ادامه داد و با همه سختی ها جزء تنها خبرنگار محمودآباد در نشریه کیهان بود . تا اینکه بعد از اتمام تحصیلات به مدت 8 سال رئیس اداره تربیت بدنی این شهر شد که مسابقات بین المللی زیادی را در این شهر برگزار کرده و دو بار در سمت شهردار این شهر منصوب شده و مدیر کل فروش و رئیس کمیسیون سازمان اموال تملیک کشور را نیز مدتی برعهده داشت . در سازمان میراث فرهنگی مدتی  نیز به عنوان معاون و بعد به عنوان  مدیر کل فعالیت کرد. خبرنگار و مسئول بلند پایه شهری که انتقاد را همچون مشاوره ی رایگانی در برطرف ساختن مشکلات شهرش می داند .

آرزوی موفقیت برای جناب آقای فرزانه فرماندار محترم شهرستان محمودآباد که 30 سال قبل به عنوان خبرنگار در این شهر فعالیت کرد .

سامره نصیری – هراز نیوز

5 thoughts on “فرزانه ، خبرنگاری که فرماندار شد”
  1. درود بر جناب فرماندار – مرد روزهای سخت –

  2. سوابق ایشان در آموزش و پرورش از قلم افتاد

  3. این مطن کاملا چاپلوسی است شک نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *