هرازنیوز : مریم اکبر پور – خبرنگاران جراید، خبرگزاری‌ها و سایت‌های مجازی آمل با حضور اعضای شورای شهر اسلامی آمل خسرو ابراهیم زاده رییس شورای اسلامی و  مسعود تسلیمی نایب رییس شورا و دکتر  محمودی پاتی و به همراه آقایان قاسمی ، پژومان ، ناییج نژاد ، صالحی ، توسلی ، یوسفی نژاد ، آذر گشت فخانم قدرت و خانم قربانی  تجلیل شدند.

این مراسم  در محل سرای مهر بازنشستگان  با تلاوت کلام الله مجید آغاز شد .

اولین سخنران مراسم تجلیل خسرو ابراهیم زاده  ریاست شورا ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد شهید صارمی  با ابراز خوشحالی و رضایتمندی از کسب  رتبه های برتر خبرنگاران آملی در چهارمین جشنواره مطبوعاتی، خبرگزاری‌ها و سایت‌های مجازی مازندران بیان داشت: بی شک خبرنگاران شهر اهدافی جز آبادانی شهر  ندارند و ما همواره  خبرنگاران  شهرمان را یکی از بازو های قدرتمند شورا و شهرداری دانسته و با توجه به همکاری  این جامعه بوده که  شورا و شهرداری به اهداف خود در این یک سال رسیده است.

ابراهیم زاده با اعلام اینکه جامعه  خبرنگاران و شورا از یک خانواده هستند  شاهکار جامعه خبری را دریکسال اخیردر بحث معظل زباله در شهرستان آمل دانست و دخالت خبرنگاران   را بسیار اثر بخش در بحث زیست محیطی اعلام کرد.

ابراهیم زاده افزود :تا زمانی که مشکل  زمین برای دپو زباله حل نشود به هیچ شهری اجازه ریختن زباله در آمل را حتی به قیمت بر کناری خود و اعضا نمی دهیم و در پایان  باز هم این روز را به اعضای حاض تبریک گفته و خود و اعضای شورا را  پذیرای هرگونه نقد از سوی خبرنگاران دانست.

IMG_6700

علی قاسمی در  ادامه با بیان اینکه خبرنگاران انسان‌های پاکی هستند و خدا هم در قرآن به قلم قسم یاد کرده مسئولیت اهل قلم را مشخص دانست  و یاد آور شد که آگاهی کامل و علم به موضوع لازمه ی کار یک خبرنگار خوب می باشد .

این مسئول با اشاره به نقش به سزای این قشر درپیشبرد اهداف مسئولین در شهر، تصریح کرد فعالان عرصه خبر باید به بیان مشکلات شهر بپردازند و با ارائه راهکارها یی به شورا و شهرداری در رفع این مشکلات مثمر ثمرواقع شوند.

علیزاده بیان داشت : اگر مردم از این خدمات متنوع شهرداری  آگاهی داشته باشند ، علاوه بر رضایت مندی از عملکرد شهرداری ، در پرداخت عوارض خدمات شهری بیشتر همکاری  می کنند .

وی با اشاره به اینکه نزدیکی و همکاری با خبرنگاران نواقص و کاستی ها را بهتر منعکس می کند ، تاکید کرد : موضوع بیداری و آگاهی شهروندان برای شورا و شهرداری بسیار مهم است .

IMG_7029

رییس  انجمن صنفی خبرنگاران و رابط خانه مطبوعات شهرستان آمل  گفت: اگر مردم اعضای جوان را در شورای دوره چهارم برگزیدند ، ضرر نکردند ؛ چرا که عملکرد شورا در چند ماه گذشته بسیار خوب بود و این انتخاب را به شهروندان آملی تبریک می گوییم .

نعمت الله قربانی با اشاره به ارتباط خوب شورای اسلامی شهر با خبرنگار و پاسخگو بودن اعضای شورا ،افزود: همه جا خبرنگاران بازوان مسئولین هستند و اگر نوشته های ما برای برخی مسئولین آزار دهنده است ، هدف زدن تلنگر و بیدار کردن آن مسئولین است .

قربانی با اشاره به کسب ۵ رتبه برتر از طریق خبرنگاران آملی در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های مازندران افزود: خبرنگاران جز دلسوزی و منافع عمومی هدف دیگری ندارند و مسئولین در برابر نقد  بایستی تحمل بیشتری داشته باشند . در این نشست صمیمی چند نفر از خبرنگاران به بیان دغدغه های خود پرداختند در پایان از خبرنگاران با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شدو خبرنگاران در ضیافت ناهار شورای شهر شرکت کردند .

IMG_7017

2 thoughts on “ابراهیم زاده : شاهکار جامعه خبری انعکاس درست معضل زباله بود +عکس”
  1. چراهرازنیوزفقط مطالب دلخواه رامی گذاردوطاقت انتقاد راندارد؟

  2. خبر نگاری شجاعت است و با محفظه کاری جمع نمی شود حال آنگاه جناب نصیری بتدریج دارد تله سانسور را می گستراند تاحال مقلات زیادی با سانسور جناب نصیری ازبیخ و بن زده شده است مثلا”نقدی بر فر ماندار نظامی شهرمان حفظالله اکبر زاده ومعجزه کار مادر بزرگ شورا و ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *