صبح توس، جواد کریمی قدوسی، امشب در همایش “مرزبانی فرهنگی” در مهدیه مشهد با بیان اینکه بینش به علاوه روش تشکیل دهنده مکتب، فلسفه و سبک زندگی است، اظهار کرد: رهبری و امام خمینی گفته اند که بینش مردم ایران اسلامی است، روش و سبک زندگی این ملت هم انقلابی است که این روح حاکم بر قانون اساسی را تشکیل میدهد اما جناب رئیس جمهور در نشست اخیر می گویند که اعتدال یک بینش و روش است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: در ۱۴ خرداد امسال رهبری فرمودند که ملت و انقلاب اسلامی ایران دو چالش دارد، یکی چالش خارجی و یکی هم چالش داخلی که چالش داخلی متوجه امام زدایی است به طوریکه امام همواره می فرمود که ما می توانیم، اما این چالش می گوید که نمی توانیم.

 

کریمی ضمن بیان اینکه رهبری فرمودند که هرکجا که من نام فرهنگ را می آورم منظورم بینش اسلامی و روش انقلابی است، ادامه داد: امسال در دیدار نمایندگان با رهبری ایشان نمایندگان را سرباز خواندند و گفتند که ما باید برای حفظ انقلاب مبارزه نماییم.

 

وی همچنین اظهار کرد: اعتدال یک پوشش برای رسیدن به هدف است و رمز گشایی از این شعار اعتدال خیلی مهم می باشد چرا که اعتدال در پی ایجاد گرد و غبار است تا حق در کشور شناخته نشود.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مقام معظم رهبری شاخصه این زمان را اقتدار اسلام، ملت قهرمان و رسیدن به قله های عظیم معرفی می کنند ولی رئیس جمهور در چندی قبل صلح امام حسن (ع) را به عنوان ضروریت این زمانه به رهبری تاکید می کنند و به تعبیری می خواهند به ایشان جام زهر را بدهند ولی تعبیر رهبری از صلح امام حسن به عنوان شکوهمند ترین نرمش قهرمانانه تاریخ است.

 

کریمی تصریح کرد: افرادی که در فتنه قصد براندازی نظام را داشتند با شعار اعتدال به مناصب حکومتی گمارده می شوند.

 

 

فضای آموزش و پرورش و آلودگی به سموم سیاسی، مذاکرات و پشت پرده های عجیب، بی مهری به تفکر مقاومت، کم گذاشتن به اداره کشور و رفع مشکلات فرهنگی از مواردی بود که کریمی قدوسی در ادامه سخنرانی از مشکلات حال حاضر کشور دانست.

 

وی در خصوص مشکلات فرهنگی به مواردی از جمله آزاد سازی ماهواره از سمت دولت، برداشتن فیلترینگ، عدم حضور رهبری در نمایشگاه کتاب، اجازه تک خوانی زن ها توسط وزیر ارشاد، دفن سگ های گروه سگ های زرد در بهشت زهرا، برگزاری جشن اشرافی در کاخ نیاروران و سعد آباد توسط همسر رئیس جمهور، دفاع از آرم شیر و خورشید توسط دستیار ویژه، کم فروغ کردن شعله های جهاد، چراع سبز نشان دادن به خواسته های حقوق بشری غربی، تئوریزه کردن تسلیم مردم ایران در برابر دشمن و گرفتن غرور ملی و تحریک اقوام با شعار اعتدال اشاره کرد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما گفتیم که شعار اعتدال یک پوشش برای طرح براندازی و ادامه فتنه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *