هراز نیوز :تعدادی موتورسوار حوالی ساعت 10 تا 11 شب در بلوار شهید منفرد نیاکی اقدام به رژه شبانه می کنند.
این گروه که تعدادشان به 20 تا 30 موتورسوار می رسد عموما در هر دستگاه موتور دو تا سه نفر سوار می شوند جوانانی با سن و سال کم و بدون کلاه و امکانات ایمنی اقدام به رژه می کنند.
این افراد به مدت نیم ساعت در این بلوار اقدام به رژه با صدای فریاد و عربده بلند کرده و به نوعی دسته آپاچی ها در این منطقه راه اندازی کرده اند.
این عمل در حالی صورت می گیرد ضمن بهم ریختن نظم منطقه و بر هم زدن آرامش ساکنین تاکنون هیچ برخوردی از سوی پلیس  برای متوقف کردن آنها مشاهده نشده است.

عدم توجه به مناطق خارج از مرکز شهری  یکی از گلایه های شهروندان مناطق خارج از مرکز آمل است.

2 thoughts on “رژه گله ای موتور سوارها در شبهای آمل”
  1. بگیر و ببند فایده نداره؛ پیست موتورسواری ارزان قیمت ایجاد کنید اگه راست میگید!

  2. جدیدا به یه رابطه جالب دست پیدا کردم!!!؟؟؟
    تعداد سرقت های موتور در یک بازه زمانی خاص =یک ثابت* (تعداد کشفیات و یا تعداد طرح های موتورگیری انتظامی)
    یه مدت مدیدی طول کشیده تا بتونم بصورت میدانی برا خودم اثباتش کنم. اگه مسئولین اتظامی آمار و ارقام را به طور کلی و با جزئییات در اختیارم قرار می دادند می تونستم با اون ها به یک رابطه تقریبا دقیق ریاضی با چند فاکتور موثر و مقادیر ثابت دست پیدا بکنم.
    بطور ساده:
    1-طرح های موتور گیری: رو که همه یادیدند یا باهاش درگیر بودند
    2-افزایش طرح ها در این سال ها = افزایش کشفیات موتور های سرقتی
    با توجه به سرچ های در اینترنت و آمارهای اعلامی توسط سخنگو های انتظامی معمولا برای نصف سال یک افزایش کمتر از 20% کشفیات موتور سیکلت سرقتی در هر سال نسبت به مدت مشابه سال قبل وجود دارد. که این را ناشی از افزایش تعداد طرح ها می دانند. البته این درست نیست.!
    3-عدم وجود رابطه درست بین افزایش کشفیات با دستگیری سارقان موتور سیکلت!
    بطور معمول با همین سرچ در اینترنت و ارقام رسمی ناقص موجود درصد سرقت موتورسیکلت در بازه زمانی خاص معمولا بیشتر از درصد کشفیات می باشد. و این فاصله هر سال علی رغم افزایش درصد کشفیات، بیشتر و بیشتر خواهد شد؟! یعین هیچ وقت کشفیات به تعداد سرقت نخواهد رسید یا نزدیک آن. چرا؟؟؟؟؟
    ریشه آن در معادله خط های ابتدایی است. یعنی یکی از موثرترین عامل های افزایش تعداد دزدی ها و نه تعداد دزد ها ، همین طرح های موتورگیری است. چرا؟؟
    چون طرح ها دارای رویه قانونی نمی باشند و خود به عنوان عاملی در افزایش تعداد جرم می باشند.
    وقتی ماموران نیروی انتظامی موتور را توقیف می کنند، برخلاف تصریح بخشنامه های انتظامی ( بطور خاص فکر کنم از سال 90) به احراض هویت راکب نپرداخته و حتی اصرار عجیبی به عدم احراض دارند، علی رغم توصیه میدانی و موردی!
    در نتیجه سارق را رها می کنند و به سارق می گویند برو مدارک بیاور؟؟؟!!!
    هرچه قدر این طرح ها بدین صورت افزایش می یابد ، سارقی که در طول سال تنها مثلا 2 موتور می دزدیده حالا به زحمت افتاده و مجبور است بر اساس افزایش تعداد طرح های موتور گیری موتور سرقت کند. پس رسیدیم به معادله خط اول و اثبات تمام!. دوستان اگه نظری دارند بفرمایند تا معادله را دقیق ترش بکنیم. چون فکر نکنم، تو خود انتظامی تغییری تو معادله ایجاد بشه. پس بهتره همین الان دقیق بشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *