6 thoughts on “عکس / کودکان حاضر در جشن یک سالگی تدبیر و امید آمل”
  1. انصافا این بد حجابی ها نتیجه تدبیر و امیده یا این خانمها پیش خودشون چیز دیگه ای فکر کردن واقعا تاسف داره اینجا رو با جای دیگه اشتباه گرفتن من خودم طرفدار دولت تدبیر و امیدم اما این خودنمایی ها رو توسط بعضی خانمها. قبول ندارم کاش از ورود این افراد جلوگیری می شد که ذهن ها تو این همایش ها به این سمت که آزادی از این طریق بوجود اومد معطوف نشه

  2. باور کن همه تو خونشون از دست شوهر یا همسرا شون دغ افتاده بودن امدن شما ام جدی نگیر این همایش

  3. آقای خسروی!
    دق درسته نه دغ!
    ضمناً “دق کردن” عبارت صحیحه نه “دغ افتادن”!!!
    ناگفته نمونه حضرت آقای آجودانی با شمارش این این کودکان و نوجوانان و صندلی های خالی فرمودند “استقبال چند هزار نفری”!!!!!
    راستی! یه نگاه به بک گراند عکس دوم بندازید، جداً اینا فکر کردن اومدن آرایشگاه زنونه یا جشن تدبیر و امید به بهانه جشن میلاد امام زمان (عج)!!!؟
    آخه اون امام زمان (عج) کجا فرموده شیعیان و پیروان من به این ظاهر باشند و اینطور خودشون رو به حراج بذارن!؟
    اینجا میشه نتیجه گرفت اینها میهمانان آقای روحانی بودند و خودشون رو در جشن امام زمان (عج) چپوندن(!) و از اون طرف روحانی و سینه چاکانش برای کشاندن جمعیت به مراسمشون از هر ترفندی استفاده کردند تا مذهبی و غیر مذهبی و …. همه بیان به مراسم که البته “بدجوری سنگ روی یخ شدند”.

  4. متاسفانه تا افراد متحجری مثل شما وجود دارد دیگه پاسخی برای سوال شما وجود ندارد چون افق دیدتان یکسانتی متر نمیشه شما را بهتر که به حال خود گذا شتتا در جهل خود بمیرید

  5. تحجر، متحجر، بی فرهنگ، عقب افتاده، سنتی، و…و….
    همه و همه مُشتی الفاظند که برخی از شما مثلاً “ایرانی ایرانی” ها یاد گرفتید برای توجیه هر نوع لاابالی گری و خودنمایی و حراج گذاشتن خودتون در ملأ عام به غیرتمندان و دینداران منتقد خودتون حواله کنید! اتفاقاً وقتی شبانه روز چشاتون از دیدن شبکه های آنچنانی ماهواره ای و لذت بردن از برهنگی غربی ها گرد و سیاه میشه، ازتون نمیشه انتظاری داشت که ادبیاتتون برازنده تر از این باشه “از کوزه همان بُرون تراود که در اوست”
    راستی! اینو هم فراموش نکنید آقا یا خانم “ایرانی ایرانی”!!! که اُفُق دید ماها خیلی بیشتر از یک سانتیمتره، در عکس دوم که ما همنوعان و هم تیپ های شما رو دیدیم و در موردشون نظر دادیم، فاصله لنز دوربین تا رفقای شما بیش از دو سه متره!!!!!!! باور نداری یه بار دیگه دقت کن و ببین!!!!!!!

  6. ترسم همه از مردن در سرزمینی ست که مزد گورکن آن بیشتر از آزادی یک انسان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *