هراز نیوز :حجت‌الاسلام رسول علیخانی در بازدید از مراحل ثبت نام  طرح نشاط معنوی در امامزاده معصوم تکیه آملی  با بیان اینکه امسال برنامه‌های طرح نشاط معنوی براساس تدبیر و مدیریت اعضای هیات‌ مدیره در امام‌زادگان و بقاع به اجرا در می‌آید، افزود: این طرح در امام‌زاده ابرهیم(ع)، بقعه متبرکه ابوالفضلی اوجی‌آباد، امام‌زاده عبدالله(ع)، امام‌زاده قاسم چاکسر، بقعه درویش اسماعیل، شاهزید، بقعه ناصرالحق، امام‌زاده معصوم واقع در تکیه آملی پائین بازار و بقعه خضر پیامبر برگزار می‌شود.
آغاز طرح نشاط و تعالی از 8 تیرماه در 9 بقعه در آمل 
وی با اشاره به اینکه طرح نشاط  معنوی برای اولین بار توسط مرکز فرهنگی امام زاده معصوم تکیه آملی برگزار می شود گفت : آغاز کلاس‌های طرح نشاط معنوی تابستانه از هشتم تیرماه خواهد بود.
علیخانی با تاکید براینکه علاوه بر اجرای کلاس‌های  قرآنی  مانند حفظ و روخوانی قران کلاس‌های فرهنگی ، هنری  و ورزشی  هم در ۹ بقعه آمل برگزار می‌شود، ابراز داشت: برای ایجاد نشاط در بین جوانان  در حال رایزنی با مجموعه های ورزشی هستیم تا فعالیت ورزشی فوتبال و شنا را هم به طور یکپارچه برای شرکت کنندگان طرح نشاط و معنوی داشته باشیم .
برگزاری نمازجماعت در امام زاده معصوم آمل 
این مسئول در اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان بیان داشت: امسال برای ایام ماه مبارک رمضان در جوار بقعه امام زاده معصوم تکیه آملی ، اجرای نماز جماعت ، مراسم شب های قدر  برگزار خواهد شد
وی از برپایی خیمه‌های معرفت در عصر پنجشنبه  در  امام‌زاده معصوم  آمل خبرداد و گفت: این طرح که در سال گذشته از سوی این ارگان در بقاع متبرکه مورد استقبال مردم واقع شد در این یک ماه نیز از کارشناسان امور وقفی برای پاسخ‌گویی سوالات موقوفی مراجعه‌کنندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
علیخانی خاطرنشان کرد: ترتیل‌خوانی در برخی از امام‌زادگان با حضور مهمانان ماه خدا، افطاردهی در بقاع متبرکه و شرکت در راهپیمائی از سوی خادمان، هیات‌های امناء اماکن مذهبی و بقاع و تمام مراکز از دیگر برنامه‌های عمده در طرح ضیافت الهی خواهد بود.
راه اندازی هیات جوانان / هدیه علیخانی به امام زاده معصوم 
وی همچنین از راه اندازی هیات جوانان زیر نظر مرکز فرهنگی امام زاده معصوم خبر داد .
 علیخانی که به طور سر زده و بدون اطلاع قبلی به همراه کمیل حسن زاده کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل در محل ثبت نام طرح نشاط معنوی حاضر شده بود از مسوولان و برگزار کنندگان این طرح در جوار امام زاده معصوم تکیه  املی تقدیر کرد .
 علیخانی در این بازدید برای تشویق اعضای شورای فرهنگی  یک دستگاه اذان گو هوشمند را برای  پخش به موقع صدای دل نشین اذان از امام زاده معصوم تکیه  آملی  هدیه کرد .
امام زاده معصوم قطب فرهنگی قرانی شود 
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل با اشاره به اینکه  امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است تصریح کرد : وظیفه ما این است که تمام تلاش خود را برای تحقق فرمایشات مقام عظمای ولایت در تلالو و محور شدن بقاع امام زادگان در موضوع فرهنگی انجام دهیم .
علیخانی تاکید کرد : اینجا علاوه براینکه بارگاه امام زاده  معصوم جعفر بن موسی کاظم (ع) و باید در شان این امام زاده احیا شود ، حسینیه ایست که  آیت الله العظمی جوادی آملی مفسر کبیر قران سالیان دراز در آن جلسات تفسیرو سخنرانی های باشکوه قران داشته  اند و این مرکز باید در شان و منزلت این مرجع بزرگ تقلید نیز احیا شود و به  قطب فرهنگی و قرانی شهر تبدیل شود.
رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی امامزاده معصوم 
 گفتنی است  پس از رونمایی از پایگاه  اطلاع رسانی امام زاده معصوم تکیه آملی به نشانی ( http://emtamoli.blogfa.com/ ) به درخواست اعضای مرکز فرهنگی قرآ نی امام زاده معصوم تکیه آملی نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام علیخانی در جوار بارگاه امام زاده  معصوم جعفر بن موسی کاظم (ع) برگزار شد .

عکس۰۳۷۱ عکس۰۳۷۲ عکس۰۳۷۳ عکس۰۳۷۴ عکس۰۳۷۶ عکس۰۳۷۷

4 thoughts on “محل سخنرانی های آیت الله جوادی آملی به قطب فرهنگی و قرآنی آمل تبدیل شود +عکس”
  1. ببینید مردم آمل یک نفر غریبه برای جایی که حضرت ایت الله جوادی آملی سخنرانی میکند ارزش قائل می شود و دنبال احیا کردن جایگاه با ارزش آن است حا ل ما برای علمای مان چه کردیم .

  2. شما که نوشتی یک نفر غریبه جایگاه علمای ما رااحیا کرد
    نشان دهنده کوتا نظری حضرتعالیست
    علما را مصادره نفرمایید زیرا آنان متعلق به جهان اسلام و همه مردمند
    به جای این حرفها بروید دنبال حرکت جهادی جهت انجام کار فرهنگی

  3. اگر آمل نامدار شد از برکت و بزرگواری دو شخصیت جهان حضرت علامه حسن زاده آملی و حضرت علامه جوادی آملی حفظ الله می باشد که جهان اسلام از این دو نور پاک استفاده می کنند ولی مردم شریف آمل بایست خودشان وقف این دو عالم بزگوار کنند ما هر چه داریم از این دو شخصیت جهان اسلام است و باید تابع و اطاعت کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *