هرازنیوز:نقض حقوق بشر در غرب این روزها به اوج خود رسیده و غرب با برده‌داری جنسی روز به روز بر نقض حقوق بشر دامن می‌زند.کشورهای غربی که همواره خود را دایه دار حقوق بشر در دنیا می‌دانند، با متهم کردن ایران می‌کوشد تا وانمود کنند ایران ناقض حقوق بشر است!

به گزارش  سرویس  مانیتورینگ هراز نیوز یکی از موضوعاتی که سازمان‌های حقوق بشری همواره ایران را متهم کرده و در بیانیه‌های خود به آن اشاره کرده‌اند، عدم آزادی هم جنس بازی در ایران بوده که به عنوان یکی از موارد نقض حقوق بشر از آن نامبرده‌اند.

در این زمینه جالب است بدانید که کمپین بازار جهانی در فضای مجازی از یک تجارت برده‌داری جنسی در غرب پرده برداشت که طی آن، این برده‌داری سالانه سودی معادل 390 بیلیون دلار نصیب کمپانی‌های غرب می‌کند.

برده داری جنسی نشانه آشکار نقض حقوق بشر در غرب

این موضوع در حدی است که این کمپین مدعی شد برده داری جنسی به مراتب از قاچاق مواد مخدر و فروش تسلیحات نظامی سود آورتر بوده که این یک واقعیتی است که نباید از آن چشم‌پوشی کنیم.

اگر این پرده برداری را در کنار بیانیه‌های حقوق بشری بر علیه ایران قرار دهیم، متوجه خواهیم شد که اضافه کردن موضوع آزادی همجنس بازی جنسی در بندهای بیانیه بر علیه ایران، بی دلیل نبوده ویک فرار به جلوی تاکتیکی است.این اتفاق در حالی رقم می‌خورد که حتی بسیاری از شخصیت‌های غرب از جمله بازیگران هالیود به این برده‌داری اعتراض کرده و خواستار پایان دادن به این موضوع شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *