با حضور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و به مناسبت روز جهانی کار و کارگر 110 کارگر نمونه این شهرستان تجلیل شدند.
خبرگزاری فارس: 110 کارگر نمونه آملی تجلیل شدند

 

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل صبح امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه این شهرستان که در دانشگاه شمال برگزار شد با تاکید بر اینکه جوهر و ذات زندگی انسان‌ها با کار و تلاش شکل گرفته است، گفت: اگر امروز بخواهیم از بن‌بست‌ها رهایی پیدا کنیم باید برای تامین نیازهای خود با حفظ اتکا به استقلال رفتار کنیم.

ولی‌الله چلابی با اشاره به اینکه برای دستیابی به استقلال نیز باید تلاش مضاعف داشته باشیم، بیان داشت: در راه پیشرفت باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای توان نیروی کار در کشور ضروری است، خاطرنشان کرد: اگر از کارگر حمایت‌های لازم نشود دستیابی به توسعه ممکن نخواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه بخش‌های دولتی و غیردولتی باید در راستای شعار سال از ضروریات پیروی کنند، گفت: دستیابی به این شعار با همت و عزم ملی میسر شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی امام جمعه آمل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تنبلی در اسلام ممنوع است، تصریح کرد: رسول‌الله 10 جز برای عبادت بیان کرده‌اند که 9 جز آن مربوط به کار و تلاش و کسب روزی حلال است.

به گزارش فارس، آمل بزرگ‌ترین شهر صنعتی مازندران و دارای 46 درصد صنایع مازندران که حدود 45 هزار نیروی کار را در خود جای داده است.

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر از 110 واحد کارگر نمونه شهرستان از 20 واحد صنعتی و تولیدی و شهرداری‌های آمل، امامزاده عبدالله و دابودشت تجلیل شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *