خدیجه قدرت ، روح الله آذر گشت و قاسم صالحی از اعضای شورای اسلامی شهر آمل با حضور در مراسم نمادین پاکسازی طبیعت چلاو از زباله  ، در این حرکت طبیعت دوستانه شرکت کردند. 

IMG_0707 IMG_0791 IMG_۲۰۱۴۰۲۰۵_۱۰۲۳۰۹

5 thoughts on “عکس / اقدام شایسته اعضای شورای شهر آمل در سال فرهنگ”
  1. سلام انشاالله همه این قبیل اقدامات شورای آمل نمادین نباشد.

  2. سلام:آیامادرداخل شهر آمل که حوزه انتخابیه این عزیزان بوده مشکلات زیست محیطی نداریم… ویک عرض کوچک خدمت خانم م.پ ، لازمه ورودبه مجلس جمع آوری زباله نیست بلکه حضورقوی وتاثیرگذاردرمحافل ملی وسیاسی است تومجلس به این حرکات توجهی نمیشه…جسارتااعضامحترم شورای شهرمادرخیابانهای اصلی شهرچندعددسطل آشغال داریم ،چندرودخانه شهری ماحفاظت وپاکسازی میشود،چه برسررودخانه هرازاین هویت مردم آمل اومده …زودتربرگردین شهرتادیرنشده وفاضلاب شهری رودخونه هاروپرنکرده …

  3. این کار های ژورنالیست پسند رو کنار بگذارید. این از ضعف گذشتگان ماست که این حرکت ها برای عده ای در حال حاضر مهم جلوه کند. چه بسیار مسئولینی که پز مردمی بودن و انقلابی بودن داشتند ولی عاقبت به خیر نشدند. چرا چون نیت ها مهم است.
    وظیفه شورا و … حل مشکلات مردم است و رفع معضلات شهری و پیگیری حقوق حقه مردم در امور شهری. والله این کارها نیاز نیست. زیر کولر بشین با هر ماشینی میخای بچرخ ولی نیتت خیر و عمل به وظیفه در حیطه خودت باشه.
    اینکه هرجا می رید یه عده دوربین به دست دنبالتون بویی جز نمایندگی مجلس و … نمی دهد. دست بردارید از این امور.
    خدایا به مسئولین ما عمل به وظیفه در عین گمنامی و به مردم ما مصر بودن در حقشان بر اساس اخلاق دینی و قدردان بودن نسبت به نعمت امنیت عطا فرما

  4. امیدوارم آقایان اهدافی غیر از آنچه بیان شده در خبر گذاری ها نداشته باشند………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *