هراز نیوز : دکتر عزت الله یوسفیان در گفتگو با هراز نیوز از شکایت جمعی از نمایندگان مازندران از سریال پایتخت خبر داد .

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سریال پایتخت 3 بی ارزش و بی محتوا و مضحک و در عین حال شرم آور است گفت :عده ای از نمایندگان مردم مازندران  با جمع آوری امضا از این سریال به  کمیسیون اصل نود مجلس و به دیگر مراجع ذیصلاح شکایت  کرده اند .

وی با اشاره  بر اینکه مردم مازندران مردم صبور و فهیمی هستند تاکید کرد : البته انتظار می رود مردم آرامش خود راحفظ کنند واصحاب رسانه و قلم و صاحبان سخن از طریق تریبون درهمه مجالس به هیچ وجه کوتاه نیایند وحتما عکس العمل نشان بدهند .

یوسفیان ملا  به  خبرنگار هراز نیوز گفت :متاسفانه در این سریال توهین  را به جای رساندند که مازندرانی ها رابه عنوان افرادی  ابله و و انسان هایی دائم در حال توهین به یکدیگر نشان دهند .

وی در پایان اضافه کرد : به نظر من این توهین به مراتب بدتر از توهینی است که به قوم بختیاری صورت گرفته است .

20 thoughts on “یوسفیان ملا جمعی از نمایندگان مازندران از سریال پایتخت شکایت کرده اند”
  1. عجب به این مردمان نامردم که به دور از مردانگی به فرهنگ و زبان ما تاخته اند و عجب به این بزرگان سرزمینمان که سکوت را بعنوان پاسخ تلخی به این توهین برگزیده اند .این خواب خرگوشی تا به کی؟ دمی به خود آیید؟ تا در سالهای آینده شاهد شرمساری فرزندانمان نباشیم که چگونه هویت مازندرانی خود را پنهان میکنند همچنانکه امروز زبان مازندرانی خود را در زیر پوشش زبان فارسی پنهان نموده اند.

    افسوس و صد افسوس بر گوشهای سنگین همشهریانمان

  2. در ابتدأ بأيد بگويم ما إنسانيم و ارزش گذاشتن به اين موضوع در همه دنيا مهم و از أصول پذيرفته شده است در كجاي اين فيلم شما اين موضوع را بدون تمسخر و لودگي و … مشاهده كرديد. به نظر شما أيا إنساني را به خاطر لهجه آش و رفتارش مورد تمسخر قرار دادن و ان را دستاويزي براي خنداندن هفتاد ميليون نفر كردن كار درستيه؟ ( آلبته جالبه كه تمسخر را تا فرهنگ و … گسترش دادند) تفاوت لهجه و فرهنگ در همه جاي دنيا وجود داره حتي براي مثال در آلمان . آيا هنرمندان ( كارگردانان و بازيگران) اين كشورها اين مسائل را به اين سبك مورد هجوم قرار مي دهند. ما إيراني هستيم و قوم آريا از همين فرهنگ هاي بومي و قومي ساخته مي شه. زبان مازندران، گيلان و گلستان از زبان هاي باز مانده ي ايران باستانه كه دانشگاه هاي مهم دنيا روي آن مطالعات بسياري أنجام مي دهند. راستي يا دمون نره شهيد لشكري ها، كشوري ها، شهيد علم دارها ,علامه حسن زاده ها در اين خاك زاده شدند كه ما مديونشون هستيم. در نهايت بأيد بگويم همه جاي ايران سراي من است.

  3. من بچه لیتکوه هستم اقای خمسه شخصییت ÷در کسی بود که این فیلم را درست کرد

  4. هر کس غیرت دارد همانند دکتر یوسفیان باید جواب ان بیشخصیت هارو بدهد هقهیهن میخواهند مردم بخندند عید سال دیگه از مادر و اموات و خانواده خودشان فیلم بسازند من برای لیتکوه و مازندران هر کجایش فرقی ندارد حتی نور که میگویند با ما مشکل دارند جانم را فدا میکنم و از رییس جمهور محبوبم خواهش میکنم جواب این بی ادبان را از طرف مردم مازندران بدهد

  5. يا سلام من اهل كاشانم
    منم به نوعي مخالف بعضي حركاتشونم هستم همين كه ارسطو رشوه داد يا صدا رو ضبط كرد كلا يه نوع افت براي ايراني هاست !
    مخخصوصا جلوي بازيگر چيني شون !
    موافــــــــــــــقـــــــــــــــــــــــــين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *