رئیس راه و شهرسازی لاریجان از استقرار 4 راهدارخانه در محور هراز برای خدمت رسانی به مسافرین نوروزی خبر داد.

علی نوری پور عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگار هرازنیوزبا اشاره به افزایش حجم تردد جاده شریانی هراز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اظهار داشت : در حوزه استحفاظی راهداری از امامزاده هاشم تا پنجاب 4 راهدارخانه در4 نقطه از مسیر مستقر هستند. وی افزود این راهدارخانه ها در امامزاده هاشم، پلور، گزنک و کهرود برای اسکان موقت مسافرین نوروزی در شرایط راه بندان آمادگی دارند.

وی با بیان اینکه پلیس راه، اورژانس و هلال احمر در ایام نوروز با راهداری همکاری می کنند گفت : در حوزه استحفاظی از امامزاده هاشم تا پنجاب 10 اکیپ راهداری به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مسافرین نوروزی هستند.

نوری پور پیرامون وضعیت روشنایی تونل ها به خبرنگار هراز نیوز گفت : اکثریت تونل ها از روشنایی خوبی برخوردار هستند به جز یک مورد که پس از ایام نوروزی روشنایی آن نیز تامین خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه راهداران محور هراز به طور شبانه روزی به پاکسازی جاده و حاشیه آن می پردازند افزود : از مسافرین نوروزی نیز تقاضا داریم از ریختن زباله در مسیر راه و توقفگاه ها خودداری کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان بیان اینکه خواب آلودگی، انحراف به چپ و عدم رعایت فاصله قانونی خودروها علل اصلی تصادفات اخیر گزارش شدند، به مسافرین توصیه کرد : باتوجه به لغزندگی جاده هراز در ساعات بارندگی از سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، عدم رعایت فاصله قانونی خودروها و صحبت کردن با تلفن همراه خودداری کنند و برای جلوگیری از خواب آلودگی هر دوساعت از مسیر طی شده، استراحت کوتاهی داشته باشند.

وی همچنین خاطرنشان کرد :  خوشبختانه از 28 اسفند تاکنون تصادف منجر به فوت نداشتیم اما دراین تصافات، 24 مصدوم گزارش شده است.

نوری پور درپایان بااشاره به اینکه اکثر این تصادفات در اوایل صبح و شب اتفاق می افتد، از مسافرین خواست تا درطول روز از مسیر جاده ها تردد کنند.

One thought on “4 راهدارخانه در محور هراز از امامزاده هاشم تا پنجاب آماده خدمت رسانی به مسافرین هستند”
  1. پنج او، اسم محلی ترجمه نداره
    پنجاب در هند و پاکستان سیک ها اونجا زندگی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *