آمل خبرنگار هراز نیوز

علی قاسمی رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه علنی شورا که با حضور کلیه اعضا و خبرنگاران برگزارشد بااشاره به اینکه شورای اسلامی شهر وشهرداری باید در کنار عمران وآبادنی توجه ویژه ای به امر ورزش داشته باشد گفت :خوشبختانه مجموعه اعضای شورا وشهردار موافق توجه جدی به امر ورزش در محلات و ورزشکاران است که اولین شهری در مازندران بودیم که سالن ورزشی مخصوص  بانوان وسالن مدیریت بحران را درکمترین زمان ممکن به بهره برداری رساندیم

وی افزود :توجه به ورزش محلات باعث گردید تا باهمکاری شورا یاران محلات زمینهای که بایر بوده ویا مالک آن مشخص شناخته نشده با همکاری شهرداری به پارک ومحل ورزش برای اهالی در نظر گرفتیم که در کلیه پارکهای سطح شهر لوازمات ورزشی نصب شده که مورد استفاده  قرار می گیرد .

وی با بیان اینکه در شهر آمل که شهر قهرمان پرور است گفت :حرکت خوبی که این دو ورزشکار آملی  قاسم رضائی ومحمد حاجی پوربرای حمایت از مردم فلسطین با کشتی گیران رژیم غاصب اسرائیلی روبرو نشدند نشان از ارادت آنها به امام (ره) وشهدای والامقام است.

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: شورا وشهرداری بر خود وظیفه دانستند تا با اهدا یک قطعه زمین بمساحت 206 متربا سند در منطقه پائین بازار ازاین حرکت آنها که دل مردم ایران وملت مظلوم فلسطین را شاد کردند قدردانی کنیم .

وی افزود علاوه بر ورزشکاران بزودی به دونفر از نخبگان علمی شهرستان و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی یک قطعه زمین بمساحت 206 متر با سند به این عزیزان اهدا خواهد شد .

قاسمی افزود: امید است با این روند خوبی که در شورا وشهرداری وجود دارد بتوانیم با یک برنامه ریزی صحیح به کلیه عزیزان در تمام عرصه ها در طول سال کمکهای قابل توجهی بکنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *