همزمان با جشن پیروزی انقلاب، ایستگاه تقویت تلفن همراه در جهت بهبود آنتن دهی مسیر جاده هراز با حضور رضا آزادی کناری مدیر کل امور روستایی استان مازندران، سید جعفررسولی سرپرست فرمانداری آمل، ولی محمد فضلی بخشدار لاریجان، مرتضی امینی رئیس اداره جهاد کشاورزی آمل و سایرمسئولین شهری به بهره برداری رسید.

سلطانی رئیس اداره مخابرات آمل در مراسم افتتاحیه ایستگاه تقویت تلفن همراه بخش لاریجان اعلام کرد شرکت مخابرات استان مازندران، از ابتدای سال 92 با اختصاص اعتبارات خود، 7 سایت مخابراتی در مناطق روستایی شهرستان آمل نصب و در دهه مبارک فجر به بهره برداری رساند.وی افزود از این هفت پروژه، 2 ایستگاه یکی در بخش لاریجان ودیگری بین تونل شش و هفت جاده هراز ، 2ایستگاه در محدوده دابودشت، 2 ایستگاه در بخش مرکزی و یک ایستگاه هم در بخش امامزاده عبدالله افتتاح شد.

سلطانی با بیان اینکه با افتتاح این ایستگاه، آخرین پروژه شرکت مخابرات آمل در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید، گفت هزینه هریک از این پروژه ها معادل 3 میلیارد ریال و در مجموع به بیش از 21 میلیارد ریال اعتبار رسید.

وی افزود این نوع آنتن ها در مناطق دشتی تا شعاع دایره ای 15 کیلومتر و در مناطق کوهستانی به دلیل وجود کوه ها تا شعاع 1 یا 2 کیلوتر را تحت پوشش قرار می دهند.

فائزه سلیمی، هراز نیوز

ایستگاه تقویت تلفن همراه لاریجان IMAG2438 IMAG2441 IMAG2443 IMAG2447 IMAG2450 IMAG2452 IMAG2453 IMAG2454

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *