هراز نیوز :نگارنده حسب عادت سالیان طولانی و اطلاع از خبرهای شهر که این بنده بی مقدار در حوزه استحفاظی آن زندگی میکنم به غیر از بعضی از روزنامه های مرکز، متاسفانه روزنامه های محلی که بعضاً هفتگی این روزها به علت هزینه سنگین چاپ و پرسنل به 15 روز یکبار و حتی سه هفته یکبار منتشر میشود و گاهاً منابع خبری آنان از سایتهای خبری است و در حقیقت و انتخاب خبر از سایتهای خبری گویا مد شده است و از زحمات مدیران سایتها به آسانی استفاده می کنند و این مدیران سخت کوش سایتها فقط تحت تاثیر عنوان منابع خبر در روزنامه و یا در هفته نامه دلخوش میدارند.

بی مناسبت ندیدم مطالبی را که در روزنامه اطلاعات شنبه 12 بهمن 92 صفحه 13 تحت عنوان: قاضی سراج تعقیب مجرمان یقه سفید با مانع جدی روبروست . نتوانستم خود را قانع و به سادگی از آن بگذرم و هرازگاهی سوژه ای دست هراز نیوز میدهم ،سوژه ای که با مطالعه آن قطعاً اندوهگین میشوید ،چون کارگاههای تولیدی کوچک و کم درآمد به علت بدهی ناچیز به بانک ها در شرایط اقتصاد بیمار و آنهم از دست مایه های دولت گذشته به ما به ارث رسیده !! توان پرداخت آن برای شان مشکل ساز شده با بی مهری مدیران بانک ها قرار گرفته در مقابل وصول بدهی معوقه و سود سرسام آورآن قرار میگیرند، متاسفانه در وصول بدهی چندصد میلیاردو یا هزار میلیارد تومانی  … که بانک ها جرات معرفی آن را نداشته این بدهکاران آنچه شخص قاضی سراج به آن اشاره نموده اند حتی در مواقع احضار قاضی رسیدگی را زیر سوال میبرند قلمی نمایم!! کوتاه سخن اینکه ضمن سپاس و قدردانی از قاضی شجاع و نترس ، دلسوز انقلاب جناب قاضی سراج از فرصت استفاده کرده عین سخنانش را که در آئین معارفه رئیس اداره کل بازرسی استان کرمان بیان نموده اند چه بسی مطالعه آن نه تنها دلها بلکه استخوانهای هر انسان دردمندی را در آتش بی تدبیری های گذشته میسوزاند و این بی تدبیری ،جامعه ما رابه روزی انداخته اند که فریادرسای امثال قاضی سراج گرانقدر این قاضی با شرف را هم بصدا درآورده اند ،بخوانید درددل بی پرده ی ایشان که  سفره دردناک دلش را برای عموم پهن می کند، باز هم بخوانید و برای سلامت چنین قاضی توانمند ، دوستدار تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی که این روزها سالروز پیروزی آن را جشن میگیریم دعا کنیم و شکرگذار باشیم که قانون مداری در دولت تدبیر و امید آهسته آهسته چهره می نماید و جناب قاضی سراج بدنبال آن می باشند ، امید فراوان داریم در سایه تدبیر که از ویژگی های قول های انتخاباتی رئیس جمهور بوده نه عجولانه بلکه بصورت پلکانی گامهای مثبتی نصیب کشورمان و ملت صبور آن که در انتظار باز شدن دریچه امید هستند گردد ، تا در سایه امنیت و ثبات اقتصادی نفسی تازه کنند.

                                                                      محمد علی توللی  هرازنیوز

2 thoughts on “قاضی سراج : تعقیب مجرمان یقه سفید با مانع جدی روبرو است !!”
  1. دردی است که بر دل وجان ما رخنه کرده است .
    دیربازی است که در شهرستان آمل هم این رویه در حال اجراست از کلیه بانکهای شهرستان افراد بسیاری به صورت میلیونی و حتی میلیاردی وام گرفته اند و وام معوق دارند و کسی هم جرات ندارد به انها اعتراضی کند حتی رئیس بانک اما بعضی از این بانکها که اسم های انچنانی دارند در برخورد با مشتری که حدود 4 میلیون معوق دارند علیه او در دادگاه شکایت مطرح می کنند و ضامنین را به دادگاه فرا می خوانند اخر این چه قانونی است که فقط برای افراد زیر دست قابل اجراست .
    درست است بعضی از بزرگان از این رویه دل خونی دارند وبعضی از علما هم سود بانکها را ربا خوانندند ولی کو گوش شنوا

  2. هراز نیوز حق دارد چون تا نیمه های شب مشغول تنظیم خبر مازندران و سایر مناطق است یادش رفته اصل سخنان آقای سراج را که توصیه میفرمایند بخوانید را بگذارد . راستی هراز نیوز عزیز رفیق شفیق تنهایی من سخنان این قاضی که این همه از آن تعریف شده را در کجا هراز نیوز پیدا کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *