رئیس جمهور :در اسرع وقت پیگیریهای لازم در راستای بهبود شرایط مردم در زمینه تامین آب، برق و وسایل گرمایشی و تسریع در روند کمک رسانی و ارائه خدمات مناسب به آنها در روستاها و نقاط دور افتاده و بازگشایی راهها و جاده ها در این مناطق را انجام دهید تا مردم در شرایط سخت ناشی از سرما دچار کمترین مشکل شوند.

در پی بارش شدید و کم سابقه برف در مناطق مختلف کشور بویژه شمال کشور رئیس جمهور به وزرای کشور، نیرو و راه و شهرسازی دستور داد پیگیریهای لازم را برای حل مشکلات مردم این مناطق انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در پی بارش شدید برف در مناطق مختلف کشور بویژه در استان گیلان و غرب استان مازندران، ضمن تقدیر از نیروهای خدوم وزارتخانه های کشور، نیرو و راه و شهرسازی و مسوولان محلی و هلال احمر برای ارائه خدمات به مردم در شرایط دشوار ناشی از بارش برف، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و مهندس حمید چیت چیان وزیر نیرو را موظف کرد تا در اسرع وقت پیگیریهای لازم در راستای بهبود شرایط مردم در زمینه تامین آب، برق و وسایل گرمایشی و تسریع در روند کمک رسانی و ارائه خدمات مناسب به آنان در روستاها و نقاط دور افتاده و بازگشایی راهها و جاده ها در این مناطق را انجام دهند تا مردم در شرایط سخت ناشی از سرما دچار کمترین مشکل شوند.

4 thoughts on “دستور پیگیری رییس جمهوری در پی بارش شدید و کم سابقه برف در شمال کشور به سه وزیر”
  1. آقای رئیس جمهور
    سلام
    جهت اطلاع جنابعالی الان دقیقا 24 ساعت و شب دوم هست که گاز آمل , بلوار بسیج کوچه های لاله ( 50 ,52و54 , … (کاملا قطع هستش و اهالی از سرما دیگر تاب و توان ندارند.
    هر چه به شرکت گاز اطلاع میدهیم هیچ خبری نیست
    سوالی دارم , چرا گاز در مسیری که سرمایه داران شهر ساکن هستن هیچ گونه نواسانی ندارد؟ چه برسه که قطع باشه .
    آقای رئیس جمهور تاکید نمائید که کمی به فکر قشر مستضعف هم باشن
    بخدا تو این خانه های جمعیت بیشتری دارد زندگی میکنند و تراکم بیشتری در این گونه محلها وجود دارد.
    با تشکر : محسنی

  2. آقاي محسني سلام
    چرا به آقاي رئيس جمهور اظهار شكوه مي كنيد. از آقاي يوسفيان نماينده محترمتان كه فقط نماينده قشر خاصي از شهرستان هستند اين موضوعات رو بخواهيد ؟ چون ايشان با تبليغات وسيعشان كه اظهار مي نمايند خيلي دنبال حل مشكلات مردم آمل هستند؟ راستي جدا نمي دانيد چرا گاز بالاي شهر آمل قطع نشده؟

  3. سلام رفیق چرا میدونم ولی گفتن این همه مباحث تکراری مبنی بر بازگو کردن دلایل عدم قطع گاز بالای شهر مشکلی را حل میکنه؟ باز هم کمبودی در آب و برق و گاز بوجود بیاد اول از قشر مستضعف شروع میکنند
    دلایل عدم قطع گاز بالا شهری ها :
    پول / اعتبار / قدرت / نفوذ / پارتی / مسئولین دولتی / سرمایه دارها و پولدارها / …. باز هم بگم رفیق ؟؟؟
    چه فایده ….

  4. باسلام . چرااین همه مشکلات گریبانگیر مردم میشه وهرلحظه افزونتر. بخاطر اینکه 8 سال برشعورمردمتوهین شد ومردم بخاطرانقلاب ورهبردم نزدندومتاسفانه اکثرمسئولین باهمان نگرش وتفکر احمدی نژادبمنصبشان باقی ماندندو…….وای روزی بگنددنمک…….!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *