مدیر کمیته امداد آمل گفت: مردم نیک‌اندیش این شهرستان بیش از 1۱ میلیارد ریال صدقه طی ۱۰ ماه گذشته به نیازمندان کمیته امداد کمک‌رسانی کردند.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل، رمضان علیپور صبح امروز بیان داشت: پرداخت صدقه یکی از اعمال نیک ما مسلمانان است که توصیه‌های زیادی در دین اسلام به آن شده و بنا به روایات متعدد پرداخت صدقه در روز بلای زیادی را از انسان دور می‌کند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل ادامه داد: در بخش جمع‌آوری صدقات طی ۱۰ ماه گذشته سال جاری بیش از 1۱ میلیارد ریال مشارکت مردمی را در این شهرستان شاهد بودیم.
به گفته علیپور، بیش از 50 هزار صندوق جمع‌آوری صدقات بزرگ، متوسط و کوچک در این شهرستان برای جمع‌آوری صدقات مردم مهیا شده تا مبالغ دریافتی از آن در اختیار نیازمندان، محرومان و مستمندان قرار گیرد.
این مسئول تصریح کرد: میانگین صدقات دریافتی در هر ماه توسط مردم این شهرستان بیش از یک میلیارد ریال براورد شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل گفت: در بخش درآمد نیز در ۱۰ ماهه سال جاری کمک‌های مردمی، طرح مفتاح‌الجنه، اطعام‌دهی، نذرهای قربانی، طرح محسنین و طاها و کمک به درمان نیازمندان را داشتیم که مبلغ مورد نظر در این بخش 13 میلیارد و 230 میلیون ریال است و در این بین 2 میلیارد و 230 میلیون ریال به احسان دانش‌اموزی، احسان زائر و احسان حسینی اختصاص داشت.
وي همچنين به طرح پرداخت صدقه تلفني اشاره كرد و گفت: اين طرح كار جديدي است كه مردم نیک‌اندیش می‌توانند با شماره‌گيري عدد ۴۰۵۰ اقدام به پرداخت صدقه کنند البته صدقه پرداختي این روش بر روي قبض تلفن درج شده و در هر دوره پرداخت مي‌شود.
وی اظهار داشت: مردم ولايتمدار و خير آمل با بيشترين تراكنش در سطح استان مقام اول را در پرداخت صدقه تلفني دارند .
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *