*آقای آرمات به عنوان سوال اول ارزیابی تان را از بازی فردا بفرمایید:فردا بازی سختی را پیش رو داریم چون کاله یک تیم بسیار خوب است و بازیکنان بسیار خوبی دارد علاوه بر آن از امتیاز میزبانی هم بهره میبرد ولی ما برای این بازی برنامه داریم تا از نقاط ضعف آن ها استفاده کنیم وبه یاری خدا این بازی را پیروز شویم.

*از شرایط تیم خودتان بفرمایید و هدف تان از حضور در لیگ امسال چیست؟با توجه به این که تیم ما دیر تشکیل شده است در ابتدا هدف مان این بود که در لیگ بمانیم ولی بچه های ما خوب کار کردند و در حال حاضر هم هدف مان حضور در پلی آف است.

*با توجه به دیر تشکیل شدن تیم تان فکر میکردید که به این خوبی نتیجه بگیرید؟نه به این شکل که هدفمان حضور در پلی آف باشد ولی از ابتداهدفمان دور کردن حواشی و یکدلی بود که این رمز موفقیت ما در این لیگ بود.

*با توجه به این که شما در دیدار رفت پیروز شدید فکر میکنید که دیدار فردا را هم با پیروزی به پایان برسانید؟بله به هر حال کاله در نیم فصل دوم متحول شده و یک پاسور بسیار خوب را هم جذب کرده ولی با همه این ها پیروزی دور از دست رس نیست.

*چه نظری راجع به هواداران کاله دارید؟به همه آن ها احترام میگذارم و دوستشان دارم چون تا به حال نشده به تیم ما بی احترامی کنند و از آن ها متشکرم که به تیم ما بی احترامی نمیکنند.

جواد نیک پرور هرازنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *