به گزارش کمیته خبری دفتر نماینده مقام معظم  رهبری در استان مازندران، فرماندار، بخشدار و جمعی از نخبگان و مسئولین اداری شهرستان نکا با آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار آیت الله طبرسی طی سخنانی گفت: تقویت وحدت بین مسئولان شهرستان نکا باید سر لوحه ی کار فرماندار باشد و همایشی که انشاالله در نکا برگزار می گردد باید نخبگان مؤثز برای توسعه نکا را شناسایی شوند.

وی افزود: تجلیل از نخبگان اقدام شایسته و مؤثری است و باید تداوم داشته باشد.

نماینده مقام معظم رهبری گفت: امید است این همایش نتایج و خروجی مناسبی برای توسعه شهر داشته باشد چون نکا شهری بوده که اقوام مختلف در آن زندگی می کنند. بنابراین برای توسعه شهر  باید از تفکرات و ایده های متعددی استفاده کرد. شهرستان نکا مهد علما و نخبگان متعددی بوده که اکنون در نقاط مختلف کشور منشا خدمات خیری برای توسعه کشور هستند و اعضا ستاد برگزاری این همایش باید با شناسائی این افراد در رفع عقب ماندگی نکا و تسعه متوازن منطقه اقدام کنند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه خروجی همایش توسعه نکا نباید صرفاً جنبه تبلیغی و رسانه ای داشته باشد گفت: باید پس از این همایش با اثرگذارهای شهرستان بتوانیم گامی مؤثر در جهت توسعه آن برداریم.

آقای مهندس علی رجبی فرماندار نکا و رئیس ستاد برگزاری همایش نخبگان نکا نیز در سخنان خود با اشاره به شناسائی نخبگان و مدیران تأثر گذار نکایی سراسر کشور از طریق کمیته های این ستاد گفت: قصد داریم با اقدامات اصولی و برنامه ریزی مدون دبیر خانه دائمی همایش نخبگان نکایی را در شهرستان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه همایش تجلیل از نخبگان نکایی ۲۴ بهمن امسال در اردوگاه شهید آبشناسان نکا برگزار می شود گفت: تاکنون ۲۵۰ نخبه و اثر گذار نکایی برای شرکت در این همایش شناسائی و دعوت شدند که سخنران این همایش حضرت آیت الله طبرسی  می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *