معاون امور بانوان استان مازندران :

 

با احداث بازارهای دائمی و محلی می توان از تجمع دستفروشان در پیاده روها جلوگیری کرد

 

مجیدی معاون امور بانوان استان در جلسه فرمانداری ویژه آمل تاکید کرد با احداث بازارهای دائمی و محلی می توان از تجمع دستفروشان در پیاده روها جلوگیری کرد

 

به گزارش خبرنگار هراز نیوز ،مجیدی  از حمایت استاندار مازندران و معاون سیاسی وی از طرح احداث بازارچه های دائمی خیریه ویژه زنان سرپرست خانوار که بی سرپرست یا بد سرپرست هستند، و تصویب این طرح در کارگروه امور بانوان  و خانواده خبر داد و گفت، علاوه بر بازار های دائمی، ما درنظر داریم برای فروش محصولات زنان روستایی و صنایع دستی بانوان شهرستان ها، بازارچه های محلی احداث و در نتیجه آن از تجمع دستفروشان در کنار بانک ها و پیاده رو ها که موجب شده چهره شهر نامناسب شود، جلوگیری کنیم.

 

در این جلسه، اسد پور رئیس بنیاد کودک آمل در جمع انجمن های خیریه و بیماری های خاص و با حضورمجیدی معاون امور بانوان استان، شعبانی معاون فرماندار آمل، شیدفر رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و آذرگشت عضو شورای شهر گفت، اگر شهرداری دست از نامه نگاری های وقت گیر خود بر دارد، این گونه اقدامات که به نفع شهر نیز هست، سریع تر به نتیجه می رسد.

 

محمدرضا شید فر رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آمل با حمایت از ایده احداث بازار دائمی بانوان تصریح کرد، صنوف مختلف باید منسجم باشند و طرح نهایی خود را ارائه دهند. میراث فرهنگی نیز در مرحله ساخت  بازار همکاری می کند تا مکانی آبرومند و مناسب احداث شود.

وی همچنین افزود بهتر است تمرکز این کارگروه روی بازار دائمی باشد چرا که بازار های موقت هم اکنون نیز در مناسبات خاص برپا می شود.

unn88amed unn99amed


فائزه سلیمی، هرازنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *