محسن بهرامی ارض اقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایرا

ن (ایسنا)، درباره اختصاص سبد کالایی به سرپرست خانوارها، اظهار کرد: این که هر کاری برای مردم انجام شود به عنوان برخورد پوپولیستی یا سیاه و سفید دیده شود درست نیست.

وی ادامه داد: هر موضوعی باید در بازه زمانی خودش تفسیر، ارزیابی و از آن برداشت شود.

بهرامی با بیان این‌که در آستانه ورود به اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: لذا طبیعی است که دولت برای طی این دوره انتقالی و کم کردن فشار روی اقشار ضعیف با اجرای چنین سیاست‌هایی بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام دهد.

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر این‌که هدف از اجرای قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها توزیع متوازن و حمایت از اقشار ضعیف بوده است تصریح کرد: لذا اجرای چنین طرح‌هایی می تواند با هدف شناسایی اقشار کم درآمد جامعه و بررسی‌های آماری انجام شده باشد.

وی اظهار کرد: اجرای این طرح می‌تواند در مرحله اول جامعه هدف را مشخص کند و به عبارتی می تواند مقدمه‌ شناسایی دهک‌های مختلف برای پرداخت، عدم پرداخت یا تغییر در میزان یارانه پرداختی باشد.

بهرامی با اشاره به این که این قبیل برنامه‌ها مشخص می‌کند در فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها کدام افراد در اولویت دریافت یارانه یا اصلاح مبلغ آن قرار می گیرند گفت: این در حالی است که با توجه به سهم و نقش هزینه‌های مربوط به کالاهای اساسی و مواد خوراکی سهم اساسی در نرخ تورم دارد.

به گفته رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی تهران، دولت می‌تواند با اتخاذ چنین سیاست‌هایی برنامه‌های بلند مدت خود را در راستای کاهش فشار تورمی ناشی از اجرای فاز دوم هدفمندسازی روی خانوارها مورد ارزیابی قرار دهد.

وی در رابطه با این که براساس ادعای دولت یازدهم پرداخت سبد کالایی به موضوع فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها مرتبط نیست، گفت: دولت بگوید که ربطی به هدفمندی‌ یارانه‌ها ندارد، ولی دارد.

بهرامی در پایان با تاکید بر این‌که دولت می تواند از ارائه سبد کالایی استفاده آماری کند، گفت: دولت می تواند درباره تاثیر پرداخت سبد کالایی و تاثیر آن روی نرخ تورم و دهک‌های مختلف جامعه که با اجرای فاز دوم دچار مشکل شده‌اند تصمیم گیری کند.
منبع: مجمع واردات

document.getElementById(“Leyout101″).style.display=”none”;Supreme Court, raising doubts about the ideal of equal justiceI want to be mayor because I want to do that again.borse prada outlet
The Bulls had a 3 2 lead and playing in Utah for game 6 Michael Jordan had one of his finest performances in the NBA.borse gucci outlet
Then after that trial, the money will be subject to forfeiture in a separate civil court case.prada borse outlet

He also said a number of given by Pepper could have been the cause of the girl fatal wounds.toms wedges

In honor of New York Fashion Week, we presented Claudia with some of the more divisive ensembles from the RHoA girls from recent years, asking her to either thumbs up or thumbs down the style choices.mcm bookbag
On some trips, the length of the trip may be the major contributing factor, while in other accidents, bad roads may be the major factor.hermes kelly
The last time was when they both were part of the Metro Conference.mcm purses
michael kors bags uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *