هراز نیوز :شنیده شدامورات یکی از دستگاه ها در آمل در برخی از اوقات  توسط همسر رییس این اداره  انجام می شود .

براساس این گزارش نیرو های زیر مجموعه در برخی از اوقات مستقیما  از همسر جناب رییس دستور می گیرند و اگر از دستورات سرپیچی کنند مورد خشم خانم رییس قرار می گیرند .

شنیده شد یکی از نیروهای شرکتی این سازمان به خاطر خطرناک بودن دستور همسر خانم رییس گفته اینکار شدنی نیست و اگر من از این ارتفاع بیفتم چه کسی پاسخگو خواهد بود ، همسر خانم رییس گفته جان یک انسان بی ارزشی مثل تو چه ارزشی دارد .

وقتی فرد جدیدی به خودش جرات دهد و بپرسد ایشان ( همسر خانم رییس ) چه کاره اند: می گویند ایشان همسر رییس هستند .

جالب اینجاست که این خانم رییس در کنار ریاست   اداره ، انواع کارهای  اقتصادی را هم انجام می دهد ، مثلا با مدیر مالی اداره پروژه های عمرانی مشارکتی انجام می دهد و به همین خاطر برخی اوقات فرصت ندارد که شخصا به امورات رسیدگی کند .

 

72 thoughts on “ایشان همسر خانم رییس هستند !”
  1. با نظر م.خ موافقم.علي آقا مثل اينكه از روابط تنگاتنگ حاج خانم شورا و حاج خانم مدير عامل بي خبري؟اگر نگاهي به بعضي پرسنل شاغل در اين سازمان بياندازي متوجه يكي از دلايل اين صميميت ميشوي.يك وقت خداي نكرده فكر نكنيد در استخدامهاي اين سازمان پارتي بازي ميشود.

  2. دروود بر مرد بي ادعاي شوراي شهر كه با وجوديكه منتخب شماره يك مردم شهر بود بي ادعا و در گوشه فقط به فكر باز كردن گره مشكلات شهرونذان است.حاجي خدا قوت.به اميد روزي كه دوباره جايگاه شايسته خود را بازيابي و به اين تخلفات پايان دهي.هر چند جايگاهت در قلبهاي شهروندان هميشه رفيع است.

  3. به اميد روزيكه عدالت آنگونه كه مقام معظم رهبري هر بار در سخنانشان به آن تاكيد دارند در ادارات كشور و به خصوص شهرمان تحقق يابد تا ديگر نشونيم كه روابط جاي ضوابط را بگيرد.نشنويم همسر خانم مدير آنقدر بزرگ شده كه به جاي آن خداي بزرگ و روزي رسان او جان بندگان خدا را بي ارزش و روزيشان را تهديد ميكند.نشنويم كارمند ساده ي چندسال پيش به يكباره سهيم در پروژههاي اقتصادي شده. به اميد تحقق فرموده هاي مقام معظم رهبري و پايان تمام بي عدالتي ها.

  4. لعنت بر حسوان مخالف خانم مدیر.اگه سند دارین رو کنین.

  5. دروود به مهندس ابراهیم زاده دروود به حاجی پژمان.

  6. در جواب خانم منا بزودی برمی گردم و دست تون رو می کنم کسی که 8سال تو شهرداری باشه خوب بلد که مدرکی به جا نزاره تو که اگه خوب بودی شوهر میکردی دختر ترشیده

  7. ای علیمردون !!!
    خوابشو ببینی که فقط تاکید میکنم فقط بتونی از دربونی شهرداری رات بدن!!

    تو رو از آمل که خوب از مازندران میشوتن … ندونی از کجا خوردی !

    جلوی همه فیلم بازی میکنی ( اونم فقط تو فضای مجازی ) . جلوی ما اینکارا رو نکن بسر خوب !

    خدا بزرگ ………………. دنیا کوجیک

  8. كسي به اينا چيزي نميگه چون همه از كارشون باخبرن چون بستگان بعضي از اعضا شورا اونجا پستاي مهمي دارن.چون حق الجلسه هاي ميليوني ميگيرن.اقاي… بخاطر افشاگريهاي بي نتيجه خودت رو خسته نكن چند وقت ديگه تمام آبها از آسياب مي افته و براي اونها روز از نو روزي از نو.

  9. این مطلب مال چند سال پیشه.اون موقع که درختای خیابون هراز رو هرس می کردن.نمی دونم چرا الان یادتون اومدهواون موقع کجا بودی هراز نیوز؟

  10. خودتان خسته نشدين از اين كلمات رمز دار حرف زدن مرد باشيدرك بگو ئيد چه كسي است تااز اين اما و اگره ما را را حت كنيد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *