هراز نیوز :شنیده شدامورات یکی از دستگاه ها در آمل در برخی از اوقات  توسط همسر رییس این اداره  انجام می شود .

براساس این گزارش نیرو های زیر مجموعه در برخی از اوقات مستقیما  از همسر جناب رییس دستور می گیرند و اگر از دستورات سرپیچی کنند مورد خشم خانم رییس قرار می گیرند .

شنیده شد یکی از نیروهای شرکتی این سازمان به خاطر خطرناک بودن دستور همسر خانم رییس گفته اینکار شدنی نیست و اگر من از این ارتفاع بیفتم چه کسی پاسخگو خواهد بود ، همسر خانم رییس گفته جان یک انسان بی ارزشی مثل تو چه ارزشی دارد .

وقتی فرد جدیدی به خودش جرات دهد و بپرسد ایشان ( همسر خانم رییس ) چه کاره اند: می گویند ایشان همسر رییس هستند .

جالب اینجاست که این خانم رییس در کنار ریاست   اداره ، انواع کارهای  اقتصادی را هم انجام می دهد ، مثلا با مدیر مالی اداره پروژه های عمرانی مشارکتی انجام می دهد و به همین خاطر برخی اوقات فرصت ندارد که شخصا به امورات رسیدگی کند .

 

72 thoughts on “ایشان همسر خانم رییس هستند !”
  1. بیا سلام
    عزیزانم
    در دل شما از این خانم زیاد است اما مطمئن باشید اون هم مثل بیشتر شورای شهر و شهرداری دنبال منافع خودشه تازه نونش افتاده توی روغن !
    برای محبوبه خانم فرقی نداره کی و کی اونو میگیرن! چون کارمند رسمی و اصلا براش مهم نیست ! تا زمانی که باشه استفاده میکنه!
    بیائید صادق باشیم شماها هم بودید همین کار رو میکردید!
    اصل مشکل اینکه از حراست و شهرداری و شورا پیش این دختره گاف دادن شدید!!!
    از همه مهمتر حراست و شورا مال این حرف ها نیستن جوگیر نشین هی شورا شورا میکنین !
    تازه مرد اونه که وقتی گرفت بگه از کجا آوردی می دونی چی میگه ،میگه از همان جا که بقیه آوردن!!!!!!!!!
    پس با یک نعویض مدیر مشکلی حل نمیشه!
    وقتی شهردارو شورا رسما پروژه های شهر رو با چند برابر قیمت به سازمان عمران می دن بعد برای خودشون پاداش می زارن این شهردارو شورا میخواد طرف رو برداره !؟
    نه عزیزانم همه توی یک کاسه از جهل ملت نان می خورن حسابی !
    برای این ملت بیچاره متاسفم میلیون بار تازه فهمیدین چه خبره!؟

  2. هراز نیوز اگر مدرکی دارد باید افشاگری نماید اگر مدرکی ندارد به کسی تهمت نزند.

  3. جناب اریایی که کامنتی با عنوان حسودان بی خاصیت گذاشتی.اولا کار شما هم دست کمی از بقیه ندارد که به بقیه نسبت حسود و بی خاصیت را دادیتو هم باید بخاطر این تهمتها در اخرت پاسخگو باشی ثانیا بنده هم معتقدم اگر هراز نیوز مدرکی دارد حتما در اولین فرصت افشاگری کند تا درستی موضوع روشن شود و اگر هم ندارد تهمت نزند.

  4. دوستان و حامیان خانم رییس دست به کار شدن.احتمالا ازین به بعد کامنتهایی مثل چند کامنت اخر که تابلو از خانم رییس دفاع کردن فرستاده میشه پس حداقل خانم رییس رو خانم مدیر ننامید که تابلو نشه از دوروبریای ایشونید.

  5. خسروخان به هیچ عنوان نمیتونه دست اوناییکه ازشون اسم برده شده رو رو کنه.اونا ریشه های چندساله دوواندن.

  6. علی تو هم دلت خوشه یا خبر از هیچی نداری. از چه کسی انتظار گزارش دادن رو داری.از حاج خانم عضو شورا….

  7. لعنت بر حسوان مخالف خانم مدیر.اگه سند دارین رو کنین.

  8. هراز نیوز اخبار کذب رو منتشر نکن.مطمئن باش اگه چیزی بود نیروهای اطلاعاتی وارد عمل میشدن.

  9. خطاب به حسودان بی خاصیت !

    ببینید ! اگه ۱ مدرک تاکید میکنم فقط و فقط ۱ مدرک از خانم مدیر دارین بگین وگرنه جوابتونو هم اینجا میگیری هم تو آخرت . البته آخرت که نداری

  10. ینقدر که آن فرد دامدار ساکن در منطقه حفاظت شده زندگی بداند نقش حیوان زیبایی که به کشته شدنش توسط سگ‌های گله افتخار می‌کند، روی لباس قهرمانان ورزشی اش نقش بسته، دیگر به یوز کشی افتخار نخواهد کرد و این یعنی طرح، موفق بوده است.»

    به گزارش «تابناک»، محمد درویش، فعال محیط زیست که به نوعی نخستین پیشنهاد دهنده درج نقش یوز ایرانی روی لباس ملی پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی برزیل است، نخستین پیام آور موافقت فیفا با این پیشنهاد هم لقب گرفت؛ هرچند هنوز از چند و چون ماجرا خبر ندارد.

    وی که فاصله ارائه تا پذیرفتن این پیشنهاد در فیفا، به سمت مدیرکل دفتر آموزش سازمان محیط زیست انتخاب و دغدغه‌هایش بسیار بزرگتر از قبل شده، در این باره به «تابناک» گفت: از روزی که پیشنهاد درج نماد یوز ایرانی روی لباس ملی پوشان در کارگروهی به این منظور مورد بررسی قرار گرفت، پیشنهادات متعددی مطرح شد؛ مانند: درج نماد روی پیراهن، کیف، کفش، ساق (جوراب ورزشی)، اتوبوس و… که پس از طرح با آقای بلاتر و موافقت وی، در اختیار فیفا قرار گرفت و پذیرفته شد.

    درویش درباره چگونگی درج این نماد روی لباس ملی پوشان گفت: جزئیات ماجرا به ما اعلام نشده و حتی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز که به همراه ما و فدراسیون فوتبال در ارائه این پیشنهاد همکاری داشته نیز در جریان ماوقع قرار نگرفته است چراکه مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان ترجیح داده‌اند تا زمان رونمایی از پیراهن ملی پوشان، -یعنی تا دوازدهم بهمن ماه که رونمایی از لباس ملی پوشان در هتل المپیک صورت خواهد گرفت،- جزئیات را به صورت راز نگه داشته و همه را شگفت زده کنند.

    مدیرکل دفتر آموزش سازمان محیط زیست افزود: آن گونه که اطلاع یافته‌ایم، درج این نماد قرار است به این صورت باشد که شالوده لباس طراحی شده تداعی کننده یوز ایرانی باشد نه اینکه این نماد روی سینه ملی پوشان درج شود؛ یعنی نوعی برجسته نمایی در بافت لباس ملی پوشان اعمال شود تا نماد یوز به این شکل به دید جهانیان برسد.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا طرح بیمه یوزبانان و یوزهای ایرانی که به اجرا درآمده قرار است درباره دیگر گونه‌های در خطر انقراض نیز به اجرا در آید یا خیر؟، گفت: این مورد در برنامه‌های ما قرار دارد. قصد داریم همان گونه که با طرح درج تصویر یوز روی لباس ملی پوشان توجه اذهان عمومی به این مقوله جلب شد و پیرو آن شرکت بیمه دانا پیش قدم شد تا این گونه نادر و محیط بانانی که از مناطق زیست یوز خدمت می‌کنند، تحت پوشش بیمه ای قرار دهد، تمامی دیگر محیط بانان و همچنین گونه‌های در خطر انقراض، به ویژه گوشتخواران که در راس هرام غذایی قرار دارند را تحت حمایت بیمه قرار دهیم.

    درویش در ادامه با اشاره به تجربیات خوبی که در سایه آموزش و افزایش آگاه‌های زیست محیطی عمومی به دست آمده، گفت: با تجربیاتی که در بسیاری از نقاط کشورمان بعد از آموزش مردم به دست آمده، باید بگوییم اگر دامداری که در منطقه حفاظت شده زندگی می‌کند و هنوز به کشته شدن یوز توسط سگ‌های گله‌اش غره است، نقش این جاندار زیبا را روی لباس قهرمانان ورزشی‌اش ببیند، دیگر به یوز کشی افتخار نخواهد کرد و این به معنای موفقیت طرح است.

    وی افزود: تجربیاتی مانند آنچه درباره تالاب کانی برازان روی داد، نشان می‌دهد که اگر مردم یکی منطقه بدانند که محافظت از محیط زیست می‌تواند در نهایت به نفعشان باشد، خود به محیط بان تبدیل می‌شود؛ مانند آنچه در این منطقه روی داد و موجب شد تا شکارچیان سابق به کمک تالاب آمده و کاری کنند که کانی برازان احیا شده و البته رونق اقتصادی در سایه رواج گردشگری در منطقه برایشان به همراه بیاید. حالا مردم منظقه می‌گویند: «تالاب خون رگهای ماست».

    این فعال محیط زیست در ادامه گفت: البته درج تصویر یوز ایرانی در آوردگاهی که دو میلیارد نفر تماشاچی جام جهانی به مراتب تبعات بهتری هم می‌تواند داشته باشد. می‌تواند به جهانیان بگوید که برخلاف آنکه بعضی قصد دارند که ایرانیان را خشونت طلب معرفی کنند، ما ملتی هستیم که به رغم فشارهای اقتصادی، هنوز به خرامیدن یوز در سرزمینمان می‌بالیم و این حیوان را دوست داریم؛ اینقدر که نسل آن در تمامی آسیا و کشورهای همسایه مان منقرض شده اما هنوز در ایران وجود دارد و همه به فکر مراقبت از آن هستند.

  11. ضو کمیسیون تلفیق با بیان این که افزایش درآمدها نیازمند افزایش قیمت حامل های انرژی است گفت: با توجه به درنظرگرفتن افزایش دوبرابری درآمد هدفمندی یارانه ها نسبت به سال 92 دولت برای کسب این درآمد راهی جز افزایش قیمت حامل های انرژی ندارد.

    به گزارش مجلس نیوز جعفر قادری،عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت:در بودجه سال 93 درآمد حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها 28 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این رقم در سال 93 ، برابر 62 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که نسبت به سال 92 دو و نیم برابر افزایش یافته است.
    نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: درتبصره ای که دولت به کمیسیون تلفیق ارائه کرده است تصمیم دولت به این شکل بازنمایی شده که میزان یارانه نقدی به مردم در سال آینده تغییر نمی کند.

    قادری از افزایش یارانه سلامت و تولید در سال آتی خبر داد و گفت:در سناریوی جدید یارانه تولید و سلامت افزایش یافته است که در حمایت از از تولید و کمک به بخش بهداشت می تواند گام موثری باشد.

    عضو کمیسیون تلفیق با بیان این که افزایش درآمدها نیازمند افزایش قیمت حامل های انرژی است گفت: با توجه به درنظرگرفتن افزایش دوبرابری درآمد هدفمندی یارانه ها نسبت به سال 92 دولت برای کسب این درآمد راهی جز افزایش قیمت حامل های انرژی ندارد.

  12. ه دنبال اتحادیه اروپا آمریکا هم بخشی از تحریم‌هایی را که علیه ایران اعمال کرده بود، به حالت تعلیق در‌آورد.

    به گزارش «تابناک»، به دنبال تعلیق غنی‌سازی ۲۰ درصدی ایران و تأیید آن از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، دولت آمریکا موارد زیر را از جمله اقدام خود برای تعلیق برخی‌ تحریم‌های اعمال شده علیه ایران در چهارچوب برنامه اقدام مشترک ‌به شرح زیر بر‌شمرد.

    ‌ـ توقف تلاش‌ها برای کاهش خرید نفت ایران توسط شش کشوری که هنوز از تحریم خرید نفت از ایران معاف هستند تا این کشور‌ها بتوانند به خرید نفت در سطح فعلی ادامه دهند.

    ـ آغاز همکاری آمریکا با شریکانش و ایران برای ایجاد یک کانال مجاز مبادله مالی که به ایران امکان بدهد، اقلام بشردوستانه بخرد، هزینه‌های پزشکی و شهریه‌های دانشگاهی دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در خارج از این کشور را بپردازد و تعهدات مالی‌اش را به سازمان ملل ادا کند.

    ـ تعلیق تحریم شهروندان غیرآمریکایی که در برخی مبادلات مالی مرتبط با صادرات پتروشیمی ایران و معاملات طلا و فلزات گرانبها با این کشور شرکت دارند یا قطعات و خدمات در اختیار صنعت خودروسازی ایران ارائه می‌دهند.

    ـ صدور اجازه ارسال قطعات یدکی هواپیما، ارائه خدمات معاینه فنی و خدمات لازم برای تأمین امنیت پرواز خطوط مشخص هواپیماهای مسافربری ایران.

    پیشتر هم اتحادیه اروپا موارد زیر را به عنوان تعلیق برخی از تحریم‌های اعمال شده علیه ایران در قبال عمل ایران به توافق ژنو معرفی کرده بود‌:

    تعلیق ممنوعیت ارائه خدمات بیمه و حمل و نقل نفت خام ایران به مقصد مشتریان فعلی این کشور

    تعلیق ممنوعیت واردات، خرید و حمل و نقل محصولات پتروشیمی ایران و خدمات مربوط به آن

    تعلیق ممنوعیت ارائه خدمات کشتیرانی برای نفت خام و محصولات پتروشیمی ایران

    لغو ممنوعیت معامله طلا و فلزات گرانبها با دولت ایران، نهادهای عمومی و بانک مرکزی این کشور

    افزایش ده برابری سقف مبادلات مالی با ایران برای تسهیل بازرگانی با این کشور

  13. نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 93 با اشاره به پیشنهاد ارائه شده از سوی دولت در مورد نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها در سال 93 گفت که این پیشنهاد به دلیل شرایط تورمی محتاطانه تنظیم شده و افزایش نگران‌کننده‌ای در قیمت حامل‌های انرژی به دنبال نخواهد داشت.

    به گزارش ایسنا؛غلامرضا تاج‌گردون،اظهار کرد: به نظر می‌رسد دولت در تنظیم پیشنهاد خود درخصوص هدفمندی در سال آینده احتیاط به خرج داده و ما امیدواریم مجلس در همین چارچوب که به صورت معقولی تنظیم شده، همکاری لازم را با دولت داشته باشد.

    وی درباره اینکه آیا با رقم فعلی پیش‌بینی شده از سوی دولت برای درآمدهای هدفمندی، میزان یارانه پرداختی به مردم تغییر می‌کند یا نه، گفت: در این پیشنهاد 50 هزار میلیارد تومان برای یارانه نقدی، غیرنقدی و بخش سلامت پیش‌بینی شده اما اینکه سقف پرداخت نقدی در حد قبلی باقی بماند یا تغییر کند به برنامه دولت در این زمینه بستگی دارد.
    نایب رییس کمیسیون تلفیق درباره میزان افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده براساس پیشنهاد دولت نیز تصریح کرد: جزییات نحوه افزایش قیمت بنزین و سایر حامل‌های انرژی به نحوه محاسبه دولت بستگی دارد و از پیشنهاد ارائه شده، عدد و رقمی در این زمینه بیرون نمی‌آید.

    تاج‌گردون با بیان اینکه در پیشنهاد دولت، درآمد هدفمندی یارانه‌ها از 52 هزار میلیارد در سال گذشته به 62 هزار میلیارد در سال آینده افزایش یافته، تصریح کرد: بنابراین این رقم رشد قابل ملاحظه‌ای ندارد و این به دلیل شرایط تورمی موجود و جلوگیری از وارد شدن فشار به مردم است که دولت بهتر دیده اینگونه عمل کند.

    نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به خاطر شرایط تورمی کشور با روش محتاطانه‌تری عمل کرده، این احتیاط را معقول توصیف کرد و گفت که نگاه اکثریت نمایندگان مجلس فاصله زیادی با نگاه دولت ندارد و مجلس آمادگی همکاری با دولت را دارد.

    گفتنی است؛در پیشنهاد ارائه شده از سوی دولت برای نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها در سال 93، 63 هزار میلیارد تومان درآمد پیش‌بینی شده که 51 هزار میلیارد تومان آن از محل اصلاح قیمت کالاها و خدمات دیده شده است.

  14. علیمردون !!!

    اولا که اسم مستعار میزاری بیشتر دقت کن !!!!!!!!!!!!!!!!

    1. نه * مرد * هستی نه * علی *…. امام علی ( ع ) یه روز کمرت طوری میزنه که ندونی از کجا خوردی !

    2. برای اینکه همه بشناسن تو رو … اینو بدون که اخراج شده شهرداری هستی !!
    3. راستی برونده هم داری !!
    به امید دیدار ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامرد !!

  15. چرا كامنتاي غير مرتبط رو تاييد ميكنيد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *