تیم والیبال کاله مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر موفق به شکست باریج اسانس کاشان صدرنشین این رقابت ها شد.
به گزارش هراز نیوز ، شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در این بازی سه بر یک باریج اسانس را از پیش رو برداشتند تا چهارمین شکست این تیم را رقم بزند.
باریج اسانس کاشان در این بازی که در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد و دو ساعت پیش از آغاز مسابقه ظرفیت سالن تکمیل شد، در ست اول 25 بر 20 به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای 25 بر 20، 31 بر 29 و 25 بر 23 مغلوب میزبان خود کاله مازندران شد.
کاله با این پیروزی امتیازهای خود را به عدد 28 رساند و با پیکان هم امتیاز شد و به علت تعداد پیروزی های بیشتر رتبه چهارم جدول را از آن خود کرد و پیکان به رغم شکست میزان به جایگاه پنجم نزول یافت.
این بازی حاشیه هایی هم در پی داشت که در در نوع خود کم سابقه است و باعث ضبظ کارت لیگ برتر دو بازیکن شد . فرهاد قائمی به دلیل اهانت به ناظر بازی و داوران کارت شناسایی لیگ برترش گرفته شد تا سازمان لیگ و کمیته انضباطی در باره وی تصمیم گیری کند.
همچنین حمزه زرینی به علت توهین به داور خط نگهدار که کارت لیگ برتر او نیز گرفته شد تا به همراه فرهاد قائمی در کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به تخلفات آنها رسیدگی شود.
این پایان ماجرا نبود عادل غلامی نیز به دلیل اعتراض به داور و صحبت با بازیکن تیم مقابل از ابراهیم فیروزی کارت قرمز دریافت کرد.
حدود دو هزار نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
حمید حق بین نظارت بر این بازی را عهده دار بود و ابراهیم فیروزی و اصغر میرزایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت گر این دیدار بودند.
کاله مازندران در هفته ششم دور برگشت لیگ برتر والیبال (چهارشنبه دوم بهمن ماه) در کرج میهمان سایپا است و باریج اسانس کاشان نیز از شهرداری ارومیه پذیرایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *