هراز نیوز :سید علی قاسمی به عنوان مدیر کل جدید آموزش و پرورش مازندران منصوب شد مراسم معارفه تودیع و معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش مازندران صبح دوشنبه هفته جاری در باشگاه فرهنگیان ساری با حضور دکترکفاش معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولین ارشد استان برگزار می شود.

39 thoughts on “سید علی قاسمی مدیر کل جدید آموزش و پرورش مازندران شد”
  1. باآمدنت ای جان ، شادترین گشتیم
    درد دل خودرا به دورترین انداختیم

  2. ضمن تبریک به حاج آقاقاسمی ماشنیدیم آقای فاطمی ازمریدان و دوستان این مدیرکل هست. به ایشان تبریک می گوییم. شما افتخار ماآملی هاهستید.اتفاقا این قضیه مربوط به ماآملی ها و خصوصاآقای فاطمی می شود.

  3. حضورنماینده شهرمان جناب آقای دکتر یوسفیان اعلام می نماییم که برای معاونت پرورشی وفرهنگی اداره کل مناسب ترین گزینه همین استاد سیدرضافاطمی است که آستین بالابزنید وبه این مدیر کل ایشان را معرفی نمایید. گل سرسبد وچلچراغ ماآملی ها هست.

  4. اقای نجفی چراگفتی اقای فاطمی مذهبی سخت گیراست . شب های شنبه کلاس استاد درمسجدامام حسین ملت ابادرابیاتاببینی که استادنورعلی نوراست وسرچشمه انواررب الهی.

  5. سلام
    متاسفانه باید بگم که برای من و امثال من هیچ فرقی نداره که کی بیاد و کی بره چون در هرصورت برای ما هیچ سودی نداره همه به فکر جیب خودشون و شغل بچه ها و دور و بریهاشون هستن مثل جناب آقای مقیمی که داره خودشو میکشه برای مردم چقدرهم دغدغه داره این اقای قاسمی هم همینطور

  6. ابوالحسن پورشریعه گزینه اصلی بود که با مناعت طبع و اخلاق در مراسم معارفه حضور داشت . این را چرا درج نکردین / ؟ خود آقای قاسمی بهشهری می داند که ابوالحسن پورشریعه تا دقایق آخر مدیر کل بودند و رقابت داشتند اما در ساعات آخر … به هر حال آینده نشان خواهد داد ….

  7. به ایشان تبریک می گوییم. منظور از فاطمی همان کاندیدای شورای شهرهست یا کارمند اراده گاز

  8. سلام بر مرد خدایی . ابوالفضائل . دردآشنای نابینایان عزیز. مهرآفرین یتیمان . مردبی ادعا. استادوحافظ فران. فیلسوف . منطق دان. استادسیدرضافاطمی .اموزش وپرورش به وجودچنین اساتیدی برخودمی بالد.

  9. باسلام خدمت همه نظر دهندگان، باید عرض کنم آمدن آقای قاسمی چه دخلی به آقای سید رضا فاطمی دارد؟چرا درحال ایجادیک جنگ روانی هستید؟آقای فاطمی بسیار انسان وارسته و بی ادعایی هستند!وکارمندی که ازآقای نجفی ایراد گرفته لطفا کامنت آقای نجفی را بادقت بیشتر مطالعه فرمایدتا ایرادش برطرف گردد بچه مذهبی سرسخت با سخت گیر بودن فرق داره! التماس دعا

  10. سلام درود بر سید علی قاسمی مردان

    نیک روزگار

  11. خدا حفظش کند واقعا لیاقت دارند آقای قاسمی خیلی خوشحال شدم بچه محلمونه با لیاقته با سواده انشالله چندین سال باشه بسمت مدیر کلی

  12. بعضی ها ابتدا بروند زبان فارسی را یاد بگیرند بعد پاچه خواری کنند….

  13. مهم این بود که امیری رفت حالا مهم نیست که کی اومده فقط شکر کنید فرهنگیان که امیری رفته وگرنه …

  14. حاج سید علی قاسمی انسانی وارسته ، مردمدار ، زحمتکش ، محقق و انقلابی بوده که دو تن از برادران عزیز ایشان نیز به شهادت رسیدند و خود نیز از رزمندگان واقعی نظام و انقلاب می باشند و این پست به حق شایسته ایشان می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *