هراز نیوز :سید علی قاسمی به عنوان مدیر کل جدید آموزش و پرورش مازندران منصوب شد مراسم معارفه تودیع و معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش مازندران صبح دوشنبه هفته جاری در باشگاه فرهنگیان ساری با حضور دکترکفاش معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولین ارشد استان برگزار می شود.

39 thoughts on “سید علی قاسمی مدیر کل جدید آموزش و پرورش مازندران شد”
  1. ان شاءا.. سید آملی ها(سیدرضافاطمی) هم به پست بالاتری برسد.به حق جدش فاطمه زهراسلام ا..که آنقدر دقدقه مشکلات مردم رادارد.خداحفظش کند.

  2. شنیدیم که از آمل یکی می خواهد مدیرکل بشودپس این همه چوخان بود.

  3. من نمی خواهم دوران زندگی فاطمی راورق بزنم ولی در تعجب هستم که تابلوی ستاد ایشان که عکس خوشتیپی از ایشان نصب شده بود الان بایدعکس یک …. نصب باشد. آیااین انصاف است.

  4. راسته که استادسیدرضافاطمی مشاورقرآنی استاندارشده

  5. آقای استاد ابوالحسن پورشریعه لایق تر و کارآمدتر از ایشان بوده و هست . مرگ بر خائنین ….

  6. این خبر چه ربطی به فاطمی داشت دوستان!! جو گیر نشید.

  7. با سلام.دست اندرکاران نظام مقدس خیلی خوب و بجا انتخاب کردند. …ایشان از نیروهای بسیار خوب این استانه..ان شاءا.. بامدیریت خوبشان نظام آمپ این استان به سمت تعالی خواهند برد دیگر مدیران هم کمکشان کنند….خدانگهدارش باشد.

  8. فکر می کنم قحط رجاله—-نیروهای سوخته و ضعیف و …
    خدا به داد فرهنگی ها ………………………………..

  9. شنیدیم آقای فاطمی بچه مذهبی سرسخت هست. طرفداران آقای فاطمی مواظب باشید. این مدیرکل اصلاح طلب هست. فاطمی بیچاره رانندازه تومدرسه.تورابه خدامواظب باشید.

  10. متاسفم برا امراي اين آب و خاك.البته حق اين مردم همينه. تاكورشودهرآنكس كه نتواند ديد.بايدصبركرد چون سيدعلي خامنه اي( روحي فداه)

  11. این انتخاب کاملا سیاسی و بدور از شایستگی انجام شد . در حالی که در مصاحبه نیز این فرد در رده آخر قرار داشت و حال با اعمال فشار و لابی گری به این جا رسید و کسی که نالایق باشد واجب کمک نیست. واقعا تدبیر و امید کجاست ؟

  12. انتخاب مناسب و خوبی بود و انصافا استان به این چنین مدیران خدوم و دردآشنا و مردمی نیازمند هست . لذا برای جناب اقای قاسمی در پیشبرد امور گسترده و مهم آموزش و پرورش استان ، آرزوی توفیق داریم و امید است با استعانت از خداوند منان و خون برادران شهیدش ، این مهم را با سرافرازی و متانت به سرمنزل مقصود برساند .

  13. اتانفرمدیرکل بونه سیدرضابیچاره ره ول نکننی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *