آنا: با حکم حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، فرح حبیب به عنوان دومین بانوی فرهیخته به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس منصوب و معرفی شد.

فرح حبیب سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی پردیس در مراسم معارفه خود با تشکر از حسن اعتماد حمید میرزاده در تفویض مسئولیت واحد دانشگاهی پردیس، توسعه و تکمیل پروژه های نیمه تمام واحد، گسترش فضاهای فیزیکی، ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی، افزایش رشته های آموزشی و گسترش تحصیلات تکمیلی را از مهمترین محورهای فعالیت خود در واحد دانشگاهی پردیس برشمرد و برای تحقق این امر خواستار همکاری و همیاری تمامی مسئولین و مدیران ارشد دانشگاه شد.

حبیب با تشکر از سرپرست قبلی خواستار همکاری صمیمانه کارکنان و مسئولین واحد جهت پیشبرد اهداف علمی و رشد و ترقی در واحد پردیس شد.

 

حجت الاسلام علی عسگری معاون امور مجلس شورای اسلامی دانشگاه آزاد نیز در این جلسه به تبیین رویکرد جدید دانشگاه در خصوص مدیریت آن اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 472 واحد دانشگاهی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کنند که بر اساس اساسنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی، رویکرد مدیریت جدید آن، تسهیل گرا است نه تصدی گرا.

 

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی به نقش زنان در صدر اسلام اشاره کرد و به شرح خدمات این قشر از جامعه و فعالیتهای گوناگون در عرصه های مختلف  دینی ، علمی و پژوهشی پرداخت.

 

در این نشست نوروز هاشم زهی رئیس سابق واحد پردیس خلاصه ای از عملکرد خود در مدت تصدی واحد پردیس را بیان کرد و از حسن توجه دولت تدبیر و امید و همچنین ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به حضور بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی تشکر  و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت وسر بلندی کرد.

 

صفریان مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی هم به بحث حسن انتخاب بانوان به سرپرستی واحدهای دانشگاهی پرداخت و اعلام همکاری هرچه بیشتر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد با واحد پردیس را به اطلاع حضار رساند.

 

این مراسم با قرائت حکم سرپرست جدید واحد پردیس و نامه قدردانی از زحمات و خدمات صادقانه هاشم زهی توسط معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.

 

در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید واحد دانشگاهی پردیس، امید رضا صفریان، مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام علی عسگری، معاون امور مجلس شورای اسلامی دانشگاه  و آرین نایب رئیس امور بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از کارکنان و معاونین واحد پردیس حضور داشتند.

 

بر اساس این گزارش فرح حبیب دارای مدرک دکتری شهرسازی از دانشگاه تهران بوده و تألیف و ترجمه بیش از ده عنوان کتاب و انتشار بیش از صد عنوان مقاله  و … را در کارنامه خود دارد و از سال 1391 عضو شورای پژوهش واحد علوم و تحقیقات، تهران، دانشگاه آزاد اسلامی است.

 

به گزارش آنا، واحد فلاورجان دانشگاه آزاد اسلامی (تک جنسیتی دخترانه) نیز در حال حاضر توسط شهلا روزبهانی به عنوان اولین زن رئیس در دانشگاه اداره شده و فرح حبیب دومین رئیس زن در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بوده که به تازگی از سوی حمید میرزاده در واحد پردیس مشغول فعالیت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *