هراز نیوز :چند شب است که با عبور از خیابان‌های شهر، لباس خاکی‌ها را نمی‌بینیم که چند ماهی بود که می‌دیدیم.بچه ‌های بسیج را می‌گویم که بدلایل نامعلوم، ایست‌های بازرسی ‌هایشان را تعطیل کرده اند.
ضمن تشکر ازعملکرد بجا وشایسته نیروهای بی ادعا که تمام تلاش خود را در برقراری امنیت پررنگ و پر رنگ‌تر نشان دادند که البته هم زمان امنیت نیز پر‌رنگ و پر رنگ‌تر شد و اراذل و اوباش و متخلفان ناهنجاری های اجتماعی  وبرهم زنندگان امنیت را مات ومبهوت نمود وغافلگیرانه در تورهای نیروهای بی ادعا افتادند.
بسیجیان باغیرت  با مدد الهی وحمایتهای دادستان بسیجی شهرستان آمل وفرمانده میدانی سپاه ناحیه آمل وحامی همیشگی خود پا به میدان گذاشته‌اند تا درتامین امنیت شهر کمک حال نیروهای زحمتکش انتظامی باشند و مثل همیشه بی‌ادعا و با خشاب خالی خود را فدای امنیت شهر کنند.
چه کسانی به منظور قدرشناسی از این بسیجیان که بدون در نظر گرفتن محاسبات اقتصادی و بی‌منت خدمات ارزنده و شایان توجهی ارائه داده اند قدرشناسی کرده اند؟
فرزندان پاکنهاد شهرستان آمل در تامین امنیت به ویژه در حوزه شهری با داشتن اشراف اطلاعاتی در این حوزه نقش مهمی را در تامین امنیت ایفا کرده اند ،آنچه بسیج کنترل کرده و به مردم اطلاع رسانی نموده است مورد اقبال عمومی قرار گرفته است بسیار ارزشمند و درخور تحسین است، تا جایی که به برکت اقدامات و کمک‌های بسیجیان هوشمند و بصیر در حوزه های امنیتی بسیاری از متخلفین شناسایی ودستگیر وبه محاکم قضایی تحویل داده شده اند ومردم شهر نفسی تازه نموده اند.
برادران وخواهران عزیز شهروندان انقلابی :
بسیج در استراتژی بلند امام راحل و مقام معظم رهبری از آنچنان جایگاهی برخوردار است که ایشان در بیانات ارزشمندشان بسیج را لشکر مخلص خدا دانسته‌اند که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند و رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند: بسیج، برای دوستان نظام و انقلاب و کشور، مایه خرسندی و امید و اعتماد، و برای بدخواهان و دشمنان و کینه ورزان نظام اسلامی، مایه بیم و هراس است. امروز وظیفه و مسئولیت بسیج و بسیجی اگر مهم‌تر و حساس‌تر از نخستین روزها و سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نباشد، کمتر از آن نیست

بسیجی یعنی آنانی که خداوند نوید آمدن آن‌ها را در قرآن کریم داده است.
خداوند در سوره مائده آیه 54 می‌فرماید «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ مَن یَرْتَدَّ مِنکُمْ عَن دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللّهُ به قومٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَی الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَلاَ یَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ ذَلِکَ فَضْلُ اللّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاء وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ.».

مفهوم آیه این است که “کسانی که خدا را دوست دارند و خداوند آن‌ها را، رادمردانی هستند که در برابر مؤمنین خاضع و فروتن و در برابر کفار و منافقین و دشمنان دین نفوذ ناپذیرند و در راه خدا با جان، مال، فرزند و آبرو مبارزه می‌کنند و از سرزنش و تبلیغات و نعره های دشمنان نمی‌هراسند”.
بسیجیانی که امروز در رکاب ولی امر مسلمین هستند دین‌مداری، مردمی بودن، اطاعت از رهبری، بصیرت نافذ و دشمن‌شناسی، مقابله با شبیخون فرهنگی، ساده‌زیستی، تقوا و پرهیزگاری، داشتن روحیه جهادی و عمل انقلابی، داشتن اخلاق نیکو و زنده نگه داشتن فرهنگ شهید، شهادت و ایثارگری را سرلوحه خود قرار می دهند،یقینا اقدامات بسیجیان شهر هزارسنگر آمل، منشا بارزترین تحولات در تامین امنیت اجتماعی شهروندان شد وضرورت حضور فعال تر پیشتازان و نسل پرتوان انقلاب در صحنه مبارزه با هنجارشکنان هر چه بیشتر حس می شود. این بسیجیان بی ادعا و بی ریا منشا خیر فراوانی شدند. بی شک اگر دردل شب بیدارنبودند  چه کسی سپر بلای تامین امنیت شهر  می شد و بازوی توانای دادستان حزب اللهی شهرستان می شد،کجا سراغ دارید حضرت امام(ره) از  سازمان یا نهادی به اندازه بسیج قدردانی کرده باشد.
حفظ و قدر دانستن عملکرد مثبت  این سلحشوران به عنوان یک امر ضروری اولیه برای شهر نیاز است که اگر غفلت  وتنگ نظری صورت بگیرد بی انصافی  است .
عباس اقوامی

50 thoughts on “چرا ایست وبازرسی بسیج تعطیل شد ؟”
  1. ایست بازرسی بسیج یعنی : پهلوان نمی تونه همه میدونند

  2. از زحمات برادر بزرگوار فرمانده سپاه تقدیر و تشکر -بسیجی هر موقع خواست سر صحنه هست کاری به حرف ها ندارد به وظیفه در قالب فرمانده عمل میکنه -دم داد ستان شهر درد نکنه که پشت بچها هستش -پهلوان خسته نباشی

  3. آقای پهلوان شما که همیشه میفرمودید بسیجی هستید پس چرا؟ …

  4. ایست و بازرسی بسیج به امنیت بیشتر شهر کمک می کرد.. بسیج رو نباید از عرصه های عملیاتی دور کرد و به کارهای تشریفاتی وادارشون کرد.
    امید هست به بسیج به عنوان یه نیروی سازنده و پویا در حفظ امنیت لجام گسیخته آمل بیشتر بها داده شود و دامنه ی فعالیت امنیتی اونها رو کم نکرد که هیچ گسترش هم داد. چون نیروهایی هستند از جنس مردم. بدون چشمداشت و اکثرا از انسانهای بی ادعا و مخلص..طرز رفتار اونها در ایست و بازرسی ها از نیروهای رسمی خیلی بهتر و مردمی تر بوده و در عین حال شجاعت و قانون مداری بیشتری داشته اند..
    امیدواریم شاهد بازگشت هرچه پر رنگ تر بسیج به عرصه ی تامین امنیت جان و مال و ناموس مردم در فضای شهری که در سالهای اخیر روز به روز تا امن تر شده است باشیم.

  5. نمیدونم چرا تا اصلاح طلبان رو کار میان بسیجی ها فعال میشن.

  6. بسیج یک تفکر نابه و هر حرکتی که برای خدمت به نظام و مردم باشه اون حرکت بسیجیه و بسیار فراتر از همه معادلات و اندیشه های مریض سیاسیه و هرجایی قدم موثری در جامعه برداشته شد مدیون تفکر بی ادعا و خالص بسیج بود خیلی سطح فکر و نگاه شما پایینه ساکن هراز

  7. با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت همه بسيجيان واقعي و جان بركف .
    اقدام بازرسي شبانه با محوريت بسيج به نظر اينجانب كاملا بجا و پيش گيرانه مي باشد .اميدوارم مثل طرحهاي قبلي تحت تاثير تصميمات ملاحظه كارانه و محافظه كارانه دولتها ( هم چپ و هم راست ) قرار نگيرد . تجربه ثابت كرد ، نظارت مردم بر مردم بهترين نوع نظارت در جامعه مي باشد . البته بايد به كمك رسانه ها بالاخص سايت وزين هرازنيوز ، عملكرد اين گروهها انعكاس بيشتري پيدا كند تا مردم از ته دل پذيراي اين نوع نظارتها در آمل باشند .
    والسلام

  8. بسیجی همیشه در وسطمیدان است وبه حاشیه هاکاری نداردوفقط کاخوذش راانجام مطی دهدوفقط به فرمانده خود که رهبرعزیز است گو فرامی دهدالان گفتند دست نگه دارید بچه های بسیج با گوش جان پذیرفتن.وهروقت دوباره اجازه داده شود مطمئا باشید که میایند در وسط میدان شما نگران نباشید.

  9. هر جایی که مردمان عافیت طلب و راحت طلب در وسط میدان مبارزه جایی برای خود باز نمی کنند و خطر پذیری نمی کنند انسان های مومن و مبارز را به تندی و افراطی گری متهم می کنند…… امام خامنه ای (روحی فداک)

  10. بسیج که تور برگزار می کرد مشکل نیروی انتظامی چی بود که ظاهرا مخالف انجام کار شدند و حواشی ایجاد کردند؟؟؟؟؟؟؟

  11. با سلام -به قول خودت اسماعيل محمدي :اين رو بدان سايت هراز نيوز يه سايت هستش فعال و به روز دستش درد نكنه دوم بسيج سايست زد نيست اگر دوستان به عرض شما رساندند حتما اشتباه بوده سوم : هر دولتي بيايد چه چپ باشد چه راست ما قبولش داريم را كه از رهبري حكم مي گيرد ما مشكلي پس با چپ و راست نداريم وظيفه ذاتي بسيج حفظ نظام هستش نه اينكه راست و چپ بيايند و بسيج اعلام قدرت كنه بسيج از بتن مردم بر مردم هستش پس ناظر بر امورات كار محوله بر خودش هستش يعني در درجه اول كار جهادي حال شما بدان كه كار جهادي چي هستش هر موقع كه رفتي در مناطق محروم رايگان كار كردي بيا و اظهار نظر كن در سايت هراز نيوز –

    لازم به ذكر است از زحمات تمام اين افراد معروف به بسيجي تقدير و تشكر كنم كه سنگر سازان بي نشان هستند

    مسولين شهري مخصوصا نيروي انتظامي موظف هستند كه با اين افراد همكاري داشته باشند نبايد به دنبال حذف اين افراد باشند بلكه بايد با اين افراد تعامل داشته باشند

  12. با سلام واحترام بنده نطرات تک تک شما را خواندم زبرام محترمه لا زم به دکر است هیچ وقت احساسی وعجولانه قضاوت نکنید بصیرت داشته باشید دشمن را بشناسید بی خود باهم مجادله نکنیدو ………………………درضمن مطالعه کنید بسیج یعنی چه وعلانی ومنطقی جواب بدین با تقدیم احترام

  13. اگر در آمل امنیت پایدار تر باشد طبیعتا سودش برای همه ارگان های نظامی و امنیتی و خصـــــــــــــــوصا نیروی انتظامی است منتها دلیل برخورد های این چنین برخی از این نیروها را متوجه نمی شوم. البته در درون نیروی انتظامی نیروهای خدوم هم هستند

  14. امنیت یعنی اینکه مردم به همدیگر احترام بذارن ……….
    پس دیگه زور لازم نیستش که ………….
    🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *