هراز نیوز :وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمد علی بهنمیار را به سمت رئیس جدید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منصوب کرد.

حکم این انتصاب صبح یکشنبه به بهنمیار ابلاغ و کریم سلیمانی جای خود را به رئیس جدید خواهد داد.

وی پیش از این زمانی که این دانشگاه به عنوان مجتمع دانشگاه مازندران فعالیت می کرد، رئیس این مجتمع بود.

 

2 thoughts on “رئیس آملی دانشگاه کشاورزی ساري عوض شد”
  1. سلام علیکم
    بسمه تعالی با تبریک ولادت با سعادت پیامبر بزرگ اسلام صلی الله علیه وآله وسلم و رئیس مذهب شیعه و آرزوی سلامتی و شادکامی برای همه مسلمانان و پرهیزگاران همه ادیان آسمانی پس تعویض رئیس دانشگاه مازندران چه وقت اتفاق خواهد بود؟ جناب آقای دکتر احمدی نژاد ریاست محترم وقت جمهوری اسلامی ایران فردی که مدیر برای سازمان ونهاد علمی مثل دانشگاه منتخب مازندران باید یکی از شرطهای امروزی این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارا باشد که بضعی ها به ترتیب به این شرح می باشد: رزمنده هشت سال دفاع مقدس، زحمت کشیده مراحل پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مزین به اخلاق اسلامی و شیعه ناب وووو پرسش من این است کسی که غیبت کردن، تهمت زدن وحذف نیروهای زحمت کش و انقلابی و جبهه ای در سرلوجه کارهای روزمره ایشان هست چطور و برچه مبنایی برای این تصدی در نظر گرفته شده است؟

  2. یا حق، از هر کسی رییس شد خواهش می کنیم که این آقای مهندس آقاجانی را که دارای دو پست (معاون اداری-مالی و رییس دفتر فنی) و در عین حال دانشجوی دکتری پردیس می باشد سریعا تعویض نمایند. ایشان فردی عصبی و پرخاشگر است. با هجوم به دیگران و لفاظی بیش از اندازه امورات خود را پیش می برد. خواهش می کنیم ایشان حتی از دفتر فنی هم بردارید. همه را خسته کرده است. خدا خیرتان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *