به گزارش هرازنیوز  در استان مازندران حجت الاسلام و المسلمین نظری مسئول دفتر نمایندگی رهبری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مازندران به همراه مدیر کل حوزه علمیه استان، سازمان تبلیغات، ارشاد اسلامی مازندران و … با حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران دیدار کردند که در دفتر معظم له برگزار گردید.

آیت الله طبرسی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین و دست اندرکاران یادواره ی شهدای روحانی و طلاب حوزه های علمیه استان گفت: ما طلاب زیادی در شهرهای مقدس قم و مشهد داریم که هر کدام از آنها نماینده این استان ولائی هستند. در مشهد مقدس و شهر مقدس قم که برگزاری یادواره ی شهدای طلاب در مشهد و قم کار بسیار ارزشمندی بود که شما عزیزان تحت عنوتن کنگره ده هزار شهید استان مازندران انجام دادید.

وی افزود: دیدار با مقام معظم رهبری که در این رابطه داشتیم ایشان مطالبی فرمودند که به حق حرف دل همه ی ما بود.

ایشان فرمودند: ما این جنگ را یکی از برکات می دانیم که توانستیم با ظرفیت جوانان و جامعه خودمان آشنا بشویم و آن را درک کنیم. شاید ما که در همین استان مازندران بودیم نمی دانستیم که جوانان ما چه پتانسیلی دارند امام همین که به جبهه و جنگ رفتند لیاقت خودشان را به نحو احسن نشان دادند و نشان دادیم که ما می توانیم و خوب هم می توانیم ما امروز با رهبری رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین نعمت ولایت و شیعه و مکتب را خوب درک کرده و زیر پرچم ولایت انجام وظیفه می کنیم.

آیت الله طبرسی گفت: سرلوحه ی حکومت اسلامی عدالت است و لذا عدالت باید توسط مردم و خودمان انجام شود. امروز مردم ما به ویژه جوانان غیور ما بیار هوشیار و بیدار شده و خوب جایگاه ولایت و رهبری و نظام اسلامی را درک کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در پایان گفت: نیاز است ما در طول سال نشست هائی با علما و طلاب به وِیژه ۲۷ حوزه ی علمیه که ما در مازندران داریم داشته باشیم و یکی دیگر از انتظارات ما این است که ما در طول ۳۴ سال از پیروزی انقلاب تا امروز عنایات و کرامات و معجزاتی دیدیم برای حفظ نظام اسلامی مان که باید ثبت بشود که نمونه ی آن وقتی حضرت آقا رهبری را بعد از رحلت امام(ره) بعهده گرفتند ایران ۴۰ تکه بود که با دریات و رهبری آن را جمع کرده که همه ی آنها به برکت و عنایات خدا بود که مملکت و نظام ما را از دست شیاطین نجات داد و امروز برای حفظ و نگهداری از خون همه شهدا به ویژه شهدای طلاب که عزیزان ما یادواره ی آن را برگزار می کنند و حفظ رهبری و ولایت مطلقه فقیه باید انسجام و وحدت داشته باشیم تا آسیبی به ولایت فقیه نرسد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین نظری مسئول دفتر نمایندگی رهبری در سپاه استان طی سخنان کوتاه گزارشی از فعالیت ها و کارهای انجام شده توسط حوزه کاری خود گفت: یکی از کارهای بسیار ارزشمند ما برگزاری یادواره ی شهدای طلاب در مشهد و قم بود که حضرت آیت الله طبرسی با سخنرانی بسیار مهم  و ارزشمند خود باعث دلگرمی طلاب ما در این دو شهر مقدس شده و همین امر باعث شد تا عزیزان مشتاق باشند که در طول سال این گونه نشست ها برگزار شود. البته ما در حوزه علمیه ی بابل هم این برنامه عظیم را داشتیم که خروجی بسیار خوبی داشت که در این مراسم باشکوه ۱۹۰۰ طلبه و روحانی و خانواده های طلاب شهید حضور داشتند.

وی افزود: ما ۹ جلد کتاب زندگی نامه شهدای طلاب را با کمک ارشاد اسلامی مازندران چاپ و توزیع کردیم و از دیگر فعالیت ما دیدار با ۲۱۵ خانواده محترم شهدا بود که همچنان این دیدار صمیمی ادامه دارد. البته ۱۴ یادواره ی شهدا طلاب و روحانی در شهرستانها داشتیم که الحمدالله با همکاری اداره اوقاف استان، ارشاد اسلامی و حوزه علمیه استان و سازمان تبلیغات اسلامی و نهادها و ارگانها و ستاد یادواره ۱۰ هزار شهید استان انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *