فرمانده انتظامي شهرستان آمل مازندران، از شناسايي و دستگيري اعضاي باند سارقان خودرو خبر داد.
سرهنگ ” محمدصادق پهلوان ” در گفتگو با هراز نیوز ، با اعلام اين خبر افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان آمل ، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
وي تصريح کرد : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي با بررسي صحنه سرقت و شيوه و شگرد سارقان سرانجام موفق شدند، سه متهم به سرقت خودرو را که از متهمان سابقه دار و تحت تعقيب مراجع قضائي بودند را شناسائي کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل خاطر نشان کرد : با شناسائي متهمان ، ماموران پس از چند روز تعقيب ومراقبت از اين افراد با هماهنگي قضائي در عملياتي پليسي هر سه متهم را دستگير کردند.
سرهنگ پهلوان افزود : متهمان به نام هاي ” ذکريا – م و امير- ه و عبدالرضا – ي ” که با تشکيل باندي در امر سرقت خودرو فعاليت داشته اند، پس ازدستگيري در بازجوئي هاي علمي و فني کارآگاهان به سرقت خودرو ها اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به علل وقوع سرقت در جامعه ، اعتياد به مواد مخدر ، بيکاري ، متزلزل بودن وضيعت خانوادگي و سهل انگاري مالباختگان در استفاده از تجهيزات ضد سرقت را از جمله علل بروز سرقت برشمرد.
گفتني است، متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *