منابع پاکستانی به تابناک، خبر داده‌اند که جریانات “وهابی سعودی” به تازگی در یک اقدام هماهنگ با جریانات وهابی در پاکستان، شمار چشمگیری از تروریست‌های وهابی را به ایران فرستاده‌اند تا با ورود به مجالس اهل بیت، عملیات تروریستی خود را انجام دهند. بر پایه این گزارش جریانات وهابی با این توجیه که در مراسم اهل بیت در ایران، به اعتقادات آنان توهین می‌شود، درصددند که علاوه بر ایجاد ترس و وحشت در میان دوستداران اهل بیت، کار همیشگی خود در ایجاد تفرقه میان شیعه و اهل تسنن را نیز وسعت بخشند.

به همین دلیل، هم‌اکنون آنان‌ چند مداح و ذاکر اهل بیت را‌ هدف خود ‌گرفته‌اند و برنامه‌هایی ‌برای اعزام تروریست و انجام اعمال تروریستی علیه آنان سازماندهی کرده‌اند.  اگر افراط‌گرایان منطقه‌ای و تروریست‌های وهابی، این روز‌ها برای برهم زدن مجالس اهل بیت و در حقیقت‌ ایجاد نزاع میان شیعه و سنی و بهره‌برداری از این موضوعات، دست به کار شده‌اند و مداحان ایرانی را هدف قرار گرفته‌اند، فردا و فرداهای دیگر برنامه‌های دیگری ‌برای رسیدن به اهداف خود پیاده خواهند کرد و همه این مسائل هشیاری جدی ایرانیان را می‌طلبد.

2 thoughts on “اعزام تروریست‌های وهابی برای ترور مداحان ایرانی”
  1. پرچم دار عزای ارباب حضرت ولی عصر میباشد بی ادبی به مجالس اهل بیت عین بی ادبی به رسول خاتم است که قطعا بی جواب نمیماند
    اللهم عجل لولیک الفرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *