صفا نیا  در مراسم معارفه خود به تبیین سه شاخص ادای امانت، وفای به عهد و صداقت در گفتار از امام صادق (ع) پرداخت و اظهار داشت: با الگو قراردادن این سه مولفه در راستای وفاداری به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت پذیری به عنوان یک بسیجی، تمام تلاش خود را در ایفای مسئولیت دانشگاهی به کار خواهم بست.صفانیا 1392102214083009136814

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با تشکر از حسن اعتماد میرزاده ریاست عالیه دانشگاه در تفویض مسئولیت واحد دانشگاهی تهران شمال، توسعه و تکمیل پروژه های نیمه تمام واحد، گسترش فضاهای فیزیکی ، ارتقای کیفیت آموزشی ، گسترش تحصیلات تکمیلی و حصول منابع مالی جدید و کاهش وابستگی به شهریه را از مهمترین محور فعالیت خود در واحد دانشگاهی تهران شمال برشمرد و برای تحقق این امر خواستار همکاری و همیاری تمامی مسئولین و مدیران شد.

صفانیا که رسالت آموزشی خود را با شغل معلمی از پائین ترین سطوح آموزشی شروع و امروزه در کسوت استادی به هدایت و شکوفایی استعدادهای جوانان و توسعه آموزش عالی اهتمام دارد در بخش دیگر سخنان خود از خدمات روسای قبلی واحد نیز تقدیر کرد.

در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید این واحد دانشگاهی، سعید کاردار، معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز طی سخنانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال را یکی از واحد های سرآمد و جزو 10 دانشگاه برتر در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و گفت : پتانسیل انسانی و علمی این واحد توانسته است مدیران ارزشمندی به جامعه تحویل دهد که امروزه مسئولیت های مهمی در کشور دارند.

وی تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال را یک تیم بزرگ، شایسته و ارزشمند دانست و از خدمات روسای قبلی این واحد در اعتلای اهداف دانشگاهی تقدیر کرد.

در ادامه حجت الاسلام علی عسگری، به تبیین رویکرد جدید دانشگاه در خصوص مدیریت آن اشاره کرد و اظهار داشت : در حال حاضر 467 واحد دانشگاهی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کنند که بر اساس اساسنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی، رویکرد مدیریت جدید آن، تسهیل گرا است نه تصدی گرا.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه از محصولات دانش بنیان و اهمیت آن در دانشگاه جهت کاهش وابستگی به شهریه و همچنین توسعه آن در سطح کشور و دولتهای همجوار منطقه در راستای کاهش وابستگی به اقتصاد نفت سخن گفت.

در این نشست مسعود اخوان فرد رئیس سابق واحد تهران شمال گزارشی از مهمترین دستاوردهای واحد را در زمان تصدی مسئولیت ریاست واحد به اطلاع رساند.

محسن محبی، معاون فرهنگی واحد و احمد مجد رئیس دانشکده علوم زیستی واحد تهران شمال نیز طی بیاناتی به نمایندگی از طرف معاونین و اساتید واحد دانشگاهی از خدمات اخوان فرد تجلیل کردند.

مدیران کل بازرسی و حراست دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین معاونین ستادی و روسای دانشکده های واحد دانشگاهی تهران شمال در این مراسم حضور داشتند.

3 thoughts on “مراسم معارفه صفانیا +عکس”
  1. *****هاتف آن روز به من مژده این دولت داد +
    *****که بر آن جور و جفا صبر و ثباتم دادند
    باز گشت جناب استاد دکتر صفانیا را به حوزه مدیریت که بازتاب صبر و ثبات ایشان از برخی عتاب ها ست تحیتّ باد
    حسن خلق جناب صفا نیاست که در مقابل ناملایمات زبان به شکوه نمی گشایندومعضلات را با انگشت تدبیر می گشایند توفیقات ایشان آرزوی ماست که اگر مدیریت در سیستم ها اصل است جز به تدبیر و صلاح نیست .

  2. با سلام و آرزوي بهترين ها”
    احترامأ ضمن تقدير و تشكر فراوان از جناب آقاي دكتر ميرزاده ” رياست محترم دانشگاه آزاد اسلامي كشور” ، شايسته است به جهت اين حسن اعتماد و انتخاب ،از طريق همين سايت و وبلاگ، مراتب مسرت و خشنودي خويش و تعداد كثيري از دانشجويان رشته مديريت ورزشي ( مقطع كارشناسي ارشد _ علوم و تحقيقات ، واحد آيت الله آملي ) بمنظور انتصاب استاد ارجمند و فرزانه “جناب آقاي دكتر صفانيا” به سمت رياست دانشگاه آزاد اسلامي ( واحد تهران شمال ) كه نزديك به يك دهه بعنوان رياست دانشگاه آزاد اسلامي واحد آيت الله آملي آمل بصورت صادقانه مشغول تدريس و خدمت در راه تعليم و تربيت نسل جوان و پوياي اين كشورنيز بوده اند، صميمانه به ايشان و جامعه دانشگاهيان بويژه كليه دانشجويان محترم، اساتيد گرانقدر و كاركنان شريف و زحمتكش دانشگاه آزاد اسلامي ( واحد تهران شمال ) تبريك و تهنيت عرض نماييم.
    در پايان، آرزوي سربلندي،موفقيت و توفيق روزافزون را براي ايشان ، از حضرت دوست طلب مي نماييم….////
    با سپاس فراوان
    يحيي يحيايي
    “Y20”

  3. انتخاب شایسته حضرتعالی رابه سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال که نشان از درایت وتجربه گران بهای تجربه وتلاش بی وقفه چندین ساله مدیریتی حضرتعالی با موفقیعت بوده است لذا ضمن عرض تقدیر وتشکر فراوان از حسن اعتماد جناب آقای دکر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه صمیمانه تبریکات خویش رااعلام نموده از درگاه خداوند بزرگ موفقیعت بیش از پیش جنابعالی را خواستاریم (روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز آمل )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *