یاسر هاشمی نیز که به عنوان تازه ترین فعال خاندان رفسنجانی، طی یکی دو سال اخیر فعالیت های خود را آغاز کرده، همینک در طبقه ششم ساختمان نیاوران دانشگاه آزاد، در همان طبقه ای که برادرش در فتنه حضور داشت و اسناد مهمی از آن در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفت، مشغول کار است

،لشکرکشی خاندان رفسنجانی که اکثرا جزو متهمان امنیتی هستند، برای دادگاه یکی از اعضای این خاندان مقابل دادگاه انقلاب سوژه رسانه ها شده است.

مهدی، فائزه، یاسر و فاطمه هاشمی رفسنجانی که به همراه مادرشان مقابل دادگاه انقلاب تجمع کرده بودند، موجب تعجب خبرنگاران رسانه ها شدند.

براساس این گزارش، حضور این افراد برای شرکت در جلسه دادگاه یکی از اعضای خاندان (فاطمه) در شرایطی است که اکثر حاضران، جزو متهمان امنیتی هستند و افکار عمومی و عدالت طلبان، جهت اجرای عدالت درباره ی آنها لحظه شماری می کنند.

البته به دستور قاضی، تنها مادر خاندان رفسنجانی موفق به حضور در جلسه ی دادگاه شد و الباقی، پشت در بسته ماندند و اجازه ی حضور دریافت نکردند.

جدای از اینکه این تجمع و حضور آیا قانونی بوده یا خیر و درصد تشنج آفرینی چقدر بوده و آیا لشکرکشی خانوادگی مقابل یک دادگاه، با خود پیام های خاصی را تداعی می کرده یا خیر، بررسی گذری و سریع عملکرد برخی از اعضای این خاندان خالی از فایده نخواهد بود.

فاطمه هاشمی به جهت بیان پاره ای سخنان در تابستان سال جاری و پس از انتخابات راجع به برخی نمایندگان مجلس، به دادگاه احضار شده بود.

مهدی هاشمی،عفت مرعشی و فائزه هاشمی

مادر این خاندان، همان کسی است که در روز انتخابات ریاست جمهوری سال 88 هنگام مواجهه با خبرنگاران به صراحت گفت “اگر موسوی رای نیاورد مردم بریزند تو خیابونا”!

یاسر هاشمی، عفت مرعشی و فائزه هاشمی

مهدی هاشمی، علاوه بر اتهامات مختلف اقتصادی و شایعاتی که در این رابطه همیشه همراهش بوده، در فتنه 88 جزو متهمین امنیتی محسوب می شود. وی پس از فرار از کشور و اقامت چندساله در لندن، از شهریور سال 91 مجددا به ایران بازگشت و بلافاصله توسط مقامات قضایی و امنیتی دستگیر و پرونده ی اتهامات سنگین او مورد بررسی قرار گرفت و همینک با وثیقه ی 10 میلیاردی، آزدانه به هرجایی سر می زند و از قضا در برخی جلسات معارفه مسئولان دولت یازدهم نیز حضور داشته است.

مهدی هاشمی رفسنجانی

چندی قبل، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، دادستان محترم کل کشور، به صراحت گفت که مردم حق دارند نسبت به عدم تسریع در رسیدگی به پرونده ی مهدی هاشمی انتقاد کنند و اینکه می شد در این پرونده بهتر از این عمل کرد.

فائزه هاشمی، چهره ی آشنای رسانه ها و مردم، در فتنه 88 حداقل دوبار دستگیر شد و اخیرا، تصاویر وی در میان حرمت شکنان عاشورای حسینی(ع) سال 88 در رسانه های انقلابی منتشر شد.

او البته اتهامات دیگری نیز دارد و سال گذشته مدت 6 ماه در اوین به سر می برد.

مهدی هاشمی،عفت مرعشی و فائزه هاشمی

یاسر هاشمی نیز که به عنوان تازه ترین فعال خاندان رفسنجانی، طی یکی دو سال اخیر فعالیت های خود را آغاز کرده، همینک در طبقه ششم ساختمان نیاوران دانشگاه آزاد، در همان طبقه ای که برادرش در فتنه حضور داشت و اسناد مهمی از آن در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفت، مشغول کار است.

یاسر هاشمی و عفت مرعشی

با این حساب به نظر می رسد تجمع این افراد در یک قاب و مقابل دادگاه انقلاب، نوعی لشکرکشی محسوب می شود و مردم، به شدت منتظرند تا مقامات محترم دستگاه قضایی، با شجاعتی که از آنها سراغ دارند، به پرونده های این جماعت نیز رسیدگی کامل و انقلابی داشته باشند.

در حالی که این روزها پرونده بابک زنجانی، میلیارد معروفی که از زمان دولت کارگزاران سازندگی فعالیت اقتصادی خود را آغاز کرد، به شدت خبرساز شده، عدالت طلبان شدیدا منتظر نتیجه ی پرونده های اقتصادی دیگری مانند کرسنت و دیگر پرونده های نفتی هم هستند تا متهمان، به سزای اعمالشان برسند.

One thought on “لشگرکشی خانوادگی متهمان امنیتی مقابل دادگاه انقلاب/تصاویر”
  1. سهیم هستن در این نظام!! بیشترین زحمت را میکشن! با این اتهامات مردم را بیشتر رفسنجانیسم میکنید!!! من که مرید آیت الله ام!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *