هرازنیوز: مدیرکل اطلاعات و فناوری استانداری مازندران گفت: مازندران بیش از یک میلیون کاربر اینترنتی دارد که 60 درصد را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.
یدالله طهماسبی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان ساری، اظهار داشت: مازندران بیش از یک میلیون نفر کاربر اینترنتی دارد.
وی افزود: با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان 60 درصد از کاربران اینترنتی استان را شامل می‌شوند و اغلب دانش‌آموزان با اینترنت سروکار دارند مجبور هستیم به سمت هوشمندسازی مدارس برویم.
مدیرکل اطلاعات و فناوری استانداری مازندران با اشاره به اینکه نواقصی را باید در بخش نرم‌افزاری و آموزشی در مدارس هوشمند برطرف کنیم، ادامه داد: سال گذشته بازدید سرزده‌ای از یکی از مدارس هوشمند استان داشتم که وضعیت مناسب نبود و معلم‌ها هم از تسلط کافی برخوردار نبودند.
وی یادآور شد: پیشنهاد می‌کنم سند راهبردی مدارس هوشمند استان را طی برنامه پنج یا 10 ساله تصویب کنید تا بودجه‌بندی مناسب انجام شود.
فرماندار ساری نیز در این نشست اظهار داشت: سه سال قبل هوشمندسازی مدارس در برخی مدارس استان آغاز شد.
سید عباس حسینی‌نژاد افزود: بهتر است کارکرد این مدارس ارزیابی شوند تا بتوانیم در حوزه هوشمندسازی مدارس کاربردی‌تر عمل کنیم.
منبع فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *