نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان اینکه رئیس با ارسال نامه ای به رئیس دادگستری استان تهران مبنی بر اینکه “شکایتی از فاطمه هاشمی نداشته و ندارم” ظرفیت بالای خود را نشان داد، گفت: نتیجه “گذشت” لاریجانی را علاوه بر مسئله اخیر، در حادثه 22 بهمن سال گذشته که یک جریان کم نظیری در هتک حرمت بود نیز مشاهده شد.

 

عزت الله یوسفیان ملا درباره نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به رییس دادگستری استان تهران در واکنش به مصاحبه فاطمه هاشمی مبنی براینکه لاریجانی از وی شکایت کرده است، تصریح کرد: هر چه قدرت، بُرد، قلم و زبان مسئولان کشور بالاتر باشد باید ظرفیت شنیدن اظهارات احتمالی دیگران علیه آنها نیز بیشتر باشد.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی با اقدام خود و ارسال نامه ای به رئیس دادگستری استان تهران مبنی بر اینکه “هرگز شکایتی نسبت به فاطمه هاشمی نداشته وندارم” ظرفیت بالای خود را نشان داد، افزود:‌ اگر حتی تعرضی نسبت به رئیس مجلس شود، وی ظرفیت گذشت از این موضوعات را دارد و اهل گذشت و تعامل است.

 

وی با بیان اینکه نتیجه “گذشت” لاریجانی را علاوه بر مسئله اخیر، در حادثه 22 بهمن سال گذشته که یک جریان کم نظیری در هتک حرمت بود نیز مشاهده شد، افزود: رئیس مجلس در آن جریان هم شکایتی نکرد.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محکمه افکار عمومی به خوبی مسئله حادثه قم را قضاوت کرد، افزود: قوی ترین و بهترین حاکم خداوند است.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهاراتی مبنی بر اینکه “رئیس مجلس حافظ منافع خود و اموال خود است” گفت: من به عنوان نماینده مردم شهری که رئیس مجلس ریشه در آن شهر دارد به صراحت عنوان می کنم علی لاریجانی حتی یک واحد مسکونی در شهرستان لاریجان، آمل و حتی قم که نماینده مردم این شهر است، ندارد.

 

یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه اگر آقایان اموالی از رئیس مجلس سراغ دارند معرفی کنند، ادامه داد: لذا اظهاراتی مبنی بر اینکه ” رئیس مجلس حافظ منافع شخصی خود است” جفا در حق وی است؛ زیرا وی اموالی ندارد.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه رئیس مجلس با نظر نمایندگان انتخاب می شود، افزود: نمایندگان مجلس با توجه به لیاقت لاریجانی، ریاست مجلس را بر عهده وی قرار دادند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که این موضوع با درایت رئیس مجلس به خوبی و خیر به پایان رسید.

 

گفتنی است رئیس مجلس شورای اسلامی اخیرا طی نامه ای به رییس دادگستری در واکنش به مصاحبه فاطمه هاشمی مبنی براینکه لاریجانی از وی شکایت کرده است گفت: “بنده هرگز شکایتی نسبت به فاطمه هاشمی نداشته وندارم”. /خانه ملت

10 thoughts on “یوسفیان ملا :علی لاریجانی حتی یک واحد مسکونی در لاریجان، آمل و حتی قم ندارد.”
  1. نماینده آمل . (لاریجان و آمل باز چه حرفی هستش)

  2. اونوقت ایشون کجا زندگی می کنند. اسمی از تهران که نبردند. اگر هم اونجا خانه ای نداشته باشند پس یعنی تو چادر زندگی می کنند.

  3. آقای یوسفیان از قم هم خبر دارین؟!!!حالا آمل لاریجان که شهر خودتونه حتما میدونین!!راستی از ثبت اسناد استعلام گرفتین؟!!حالا چه حرفیه شاید خونه نداره زمین داره !!!نه!!!

  4. بنده همسایه ویلای لوت بهرستاق علی اقای لاریجانی هستم که به تازگی ساخته چرا سانسور می کنید

  5. علی اقا عیب نداره حالا همه که خونه ندارن. مثل من. حالا شما هم صاحب خونه میشی .این اقای احمدی نژاد تو مساحبه گفت با وام و هزار جا قرض یه خونه ساخت

  6. جناب نماينده درشان شمانيست …..مردم بهترميدانندازتعدادخانه هاوزمينهايشان.ضمنااگرلاريجانيها ريشه شاندرامل بود پس چراراي نياوردن.برادران لاريجاني متولدعراق هستندوهيچ عرقي نسبت به امل ندارند!

  7. اسمم رو می گم عزیز دل برادر شعبانی هستم همسایه لوت دکتر لاریجانی

  8. :(قوی ترین و بهترین حاکم خداوند است.) در این شکی نیست چرا که اگر باور مردم به این حقیقت نبود در مقابل ظلمها و …اینطور آرام نمیبودند و سکوت نمیکردند.

    گفت: من به عنوان نماینده مردم شهری که رئیس مجلس ریشه در آن شهر دارد به صراحت عنوان می کنم علی لاریجانی حتی یک واحد مسکونی در شهرستان لاریجان، آمل و حتی قم که نماینده مردم این شهر است، ندارد.

    و ما هالوئیم! و نمیدانیم که اشخاصی امثال ایشان آنقندر ندارند! که نمیتوانند! من! و تو را بخرند !!! و این نیز بگذرد ! روسفیدی! نزدیک است و چه قدر نزدیک است.

  9. واقعا رو چه حسابی گفت خونه نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *